معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

  • ۰
  • ۰

کاپ قاعدگی این کار را انجام می دهد که یک جایزه ساده ، ارزان و سازگار با محیط زیست است و مناسب جایزه نوار بهداشتی یا تامپون از آن استفاده می شود ، مزایای دیگر هم دارد که شامل سایر موارد زیر است:

صرفه جویی مالی: خرید کاپ قاعدگی در حدود 2000 تا 30000 تومان در فروشگاه های اینترنتی است (به تاریخ 1397). اگر چه هزینه ای را خریداری کنید این کاپ قاعدگی بالا می رود اگر نظر شما را بیشتر کند ، اما اگر استفاده از آن را برای مدت طولانی ادامه دهید ، خود را از آن استفاده کنید.کاپ قاعدگی خرید

استفاده از آسانتر: خیلی از خانمها که تجربه استفاده از کپ قاعدگی را دارند این عقیده دارند که از کپ قاعدگی خیلی راحت تر از نوار بهداشتی یا تامپون استفاده می کنند و این باعث خشونت واژن نمی شود.
کاهش دردهای شکمی: بعضی اوقات خانمها ادعا می کنند که وقتی از کاپ قاضی استفاده می شود استفاده می شود در صورت شکمی کمتری به سراغشان می آید.
تمیز بیشتر: در صورتی که کاپ قاعدگی را به درستی و به شیوه صحیح داخل واژن بگذارید ، هیچ نوع نشتی خون یا بیرون آوردن را نخواهید دید. استفاده از ورزش ، شنا یا حتی دوشاد قاضیگی نیز تمیزتر است.
دوستدار محیط زیست: نوارهای بهداشتی و تامپون یک بار مصرف می کند و به صورت بسته بندی باعث می شود که دوباره کاپ قاعدگی استفاده شود اما بار دیگر استفاده می شود. به همین دلیل ، میزان زباله های ناشی از محصولات سلولزی قاعدگی را کاهش می دهد.


کاهش عفونتهای قارچی واژن: اگر از کپ قاعدگی مناسب استفاده کنید ، آن را به درستی تخلیه کرده و به صورت مکرر شست کرده اید و خطر ابتلا به آن را به خطر می اندازید به عنوان عفونت قارچی واژن را کم کنید.
استفاده طولانی تر: کاپ قاعدگی در مدت طولانی تر در واژن باقی بماند. به همین دلیل ، شب ها به راحتی از آن استفاده می کنید و نیازی را برای قرار دادن پد یا نوار بهداشتی برای اطمینان از نشت خونریزی ندارید.
بوی نامطبوع کمتر: استفاده از کاپ قاعدگی بوی کمتری دارد. خون قاعدگی شما را در معرض هوا قرار می دهد بوی بدی را تولید کند اما کپ قاعدگی شما یک عایق هوا را ایجاد می کند.
ایمنی بیشتر: استفاده از کاپ قاعدگی خیلی مطمئن تر از تامپون و نوار بهداشتی است. متخصص استفاده از تامپون خطر ابتلا به سندرم شوک سمی را که یک عفونت باکتریایی است افزایش می دهد.
نگهداری بیشتر: کاپ قاعدگی خون باعث می شود در خود نگه دارید. یک کاپ قاعدگی دو برابر مقدار یک تامپون یا پد فوق جاذب خون را در خود نگه داشته است. به همین دلیل ، در روزهای سنگین خونریزی مفید است.


معایب استفاده از کاپ قاعدگی
مهمترین معیار استفاده از کاپیتان قاعدگی عبارت از:

بدون استفاده از استفاده: شاید برای آنهایی که برای اولین بار از کاپ قاعدگی استفاده کنید و آن را در واژن استفاده کنید یا خارج از آن استفاده کنید ناخوشایندی باشد. برخی از زنان از دیدن خون عادت ماهیانه خود را در صورت حالت تهویه می کنند یا احساس ناخوشایندی نسبت به آن دارند. در این افراد ، استفاده از کاپ قاعدگی می تواند گزینه ای مطلوب باشد.
احساس ناخوشایند نسبت به کاپ: اگر کاپ قاعدگی درست سر جایش قرار گرفتن یا سایز آن نامناسب با شما احساس ناخوشایند و ناراحت کننده ایجاد ایجاد کنید.
ترشحات خونی: زنانی که پریودهای شدید دارند یا در طول قاعدگی خونریزی همراه با لخته های خونی بزرگ دارند ، ممکن است با ترشحات خونی ادامه یابد.
پیدا کردن سایز مناسب: شاید برای بعضی اوقات خانم ها پیدا کنند سایز مناسب کاپ قاعدگی دشوار است. کاپ ها را به سن ، نیروی خونریزی بسته و اگر شما فرزند خود را در اندازه های مختلف تولید می کنید. با این وجود ، یافتن سایز مناسب می تواند چالش برانگیز باشد مخصوصاً اگر رحم کج شده باشد یا دهانه آن پایین باشد. در این مواقع ممکن است به آزمون و خطا باشد.
برداشتن یا خارج کردن از شما می تواند کتیف باشد: حتی اگر داخل آن را کاپ کنید برای شما راحت است ، برداشتن آن ممکن است باشد. در حالت نشسته یا چمباتمه ، شما باید از عضو تحت تأثیر لگن استفاده کنید تا کاپ را فشار دهید تا فشار کم شود ، سپس دستتان را داخل کنید و بدنه را انجام دهید. بدنه را فشار دهید تا کاپ باز شود و کاپ را کمی عقب برگردانید تا مانع از ریختن محتویات شود دوباره.

کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی چیست

فنجان قاعدگی

قیمت کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی برای دوشیزگان

نحوه استفاده از کاپ قاعدگی

خرید کاپ قاعدگی 

قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها

طرز استفاده از کاپ قاعدگی

کاپ پریودی

فنجان قاعدگی چیست

کاپ پریودی چیست

کاپ قاعدگی چیه

بهترین مارک کاپ قاعدگی

طرز استفاده کاپ قاعدگی

روش استفاده از کاپ قاعدگی

لونت کاپ چیست

طریقه استفاده از کاپ قاعدگی

استفاده از کاپ قاعدگی

قیمت فنجان قاعدگی

نحوه استفاده کاپ قاعدگی

سایز کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی چیست

عوارض کاپ قاعدگی

کاپ بهداشتی

کاپ پریود

طریقه استفاده کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی نحوه استفاده

کاپ قاعدگی را از کجا بخریم

کاپ های قاعدگی

کاپهای قاعدگی

روش استفاده کاپ قاعدگی

معایب کاپ قاعدگی

آموزش استفاده از کاپ قاعدگی

مراکز فروش کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی خرید

فروش کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم

کاپ قاعده گی

طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی

انتخاب سایز کاپ قاعدگی

چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی

انواع کاپ قاعدگی

فنجان پریود

خرید کاپ قاعدگی

طرز استفاده از فنجان قاعدگی

کاپ قاعدگی خرید

کاپ قاعدگی یا تامپون

قیمت کاپ قاعدگی

خرید فنجان قاعدگی

مضرات استفاده از کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی برای دختران

معایب استفاده از کاپ قاعدگی

طرز استفاده از کاپ قاعدگی

خرید اینترنتی فنجان قاعدگی

فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی