معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

  • ۰
  • ۰

کاندوم زنانه ، کیسه اعمال نرم است که در انتهای آن یک حلقه وجود دارد. یک حلقه به واژن وارد می شود تا کاندوم زنانه را در جای خود نگه دارد. حلقه در انتهای باز کاندوم در خارج از واژن باقی مانده است. حلقه بیرونی به حفظ کاندوم کمک می کند و همچنین می تواند استفاده کند. از کاندوم فقط در حین رابطه مقعدی نیز استفاده کرد. زنانه کاندوم شده دارای ویژگی های مشابه کاندوم شده مردانه است. این نوع از کاندومیرها با اجازه ورود اسپرم به واژن در حین مقاربت ، از بارداری خواسته نشده استفاده می شود. آن ها همچنین از ابتلا به عفونت های مقاربتی (STI) مانند ایدز و هپاتیت محافظت می شوند. کاندوم زنانه یک نوع کیسه پلاستیکی بلند است و از جنس نیتریل آماده می شود. این نوع از کاندوم حین رابطه جنسی با داخل واژن است. حلقه های انعطاف‌پذیر در دو سر آن کاندوم را در جای خود نگه دارید. این نوع از کاندوم میعی منی و سایر مایعات را در آن جمع می کنید و مانع گسترش آن به رحم و سایر قسمتهای بدن شما می شود.عکس کاندوم زنانه قیمت    

 

کاندوم زنانه چقدر ممکن است موثر باشد؟
کاندوم زنان زن را معمولاً به خیر کاندوم های امردانه کار می کنند تا شرطی کنند که از آنهایی که استفاده می کنید استفاده کنید. آن ها حدود 95 است و تأثیر دارند ، این را معلوم می کنید که در یک سال ، 5 نفر از 1000 زنی که هر بار از کاندوم زنانه استفاده می کنید ، روش صحیح را استفاده کنید ، باردار می شود. که از این تحقیق فقط فهمید که کاندوم از کاندوم مردانه ضیفیف عمل می کند. زیرا این ارقام برای مردان این را نشان می دهد که هنگام مصرف کاندوم مردانه احتمال بارداری از هر ۱۰۰ زن ، به ۲ زن را دارد. برای زوج های که همیشه از آن به روش صحیح استفاده نمی شود ، سالانه حدود ۲۱ از ۱۰۰ زن باردار باعث شد. برای کاندوم مردانه ، این تعداد 18 نفر است.

کاندومیرز زنانه خطر ابتلا به بیماری مقاربتی را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد اما بیش از 1000 ٪ از آن دیگر نمی تواند.

مطلب بیشتر: کاندوم چیست و از کاندوم برای چه کاری استفاده می کنید؟

 

فواید کاندوم زنانه
استفاده از قرص اورژانسی و ضد بارداری یک انتخاب شخصی است. بیش از زنان ممکن است کاندوم زنانه را به کاندوم مردانه ترجیح دهندگان. زیرا:

قبل از شروع رابطه جنسی از کاندوم زنانه استفاده کنید حدود 8 ساعت استفاده کنید.
اگر مرد از کاندوم مردانه استفاده کند اگر کاندوم زنانه را جایگزین کرد.
این نوع از کاندوم از لاتکس ساخته نشده است به همین دلیل باعث حساسیت و م آلثر نیست.
مجبور نیست بعد از پایان رابطه کاندوم را خارج کنید ، اگر فراموش کنید
 

معایب استفاده از کاندوم زنانه
بعضی از معایب استفاده از کاندوم مردانه برای کاندوم زنانه نیز صدق کند. دلایلی که مردم اکثرا از این کاندوم خوششان نمی آید شامل موارد زیر است:

کاندوم حین رابطه جنسی از بدن خارج می شود.
کاندوم زیبایی پوست شما یا همسرتان را تحریک کند.
آن ها ممکن است احساس جنسی را کم کنند.
نسبت به کاندومای مردانه از کمترین انیمیشن نسبت به بارداری و بیماریهای منتقله جنسی برخورد.
زن و مرد نسبت به کاندوم های مردانه گرانتر هستند.
کاندومای زنانه سایز بندی کردن.
 

چگونه از کاندومای زنانه استفاده کنیم؟
نحوه قرار دادن کاندوم زنانه درست مشابه تامپون است. در شروع ممکن است کمی سخت و طاقت فرسا به نظر برسد. اما با گذشت زمان و تمرین این موضوع را فراموش کردم گرفتار شدم. نحوه قرار دادن کاندوم به شرح زیر است:

در هر زمان رابطه جنسی از کاندوم جدید استفاده کنید.
مراقب باشید که در هنگام بسته بندی آن را پاره نکنید.
قبل از تماس بین آلت تناسلی و واژن یا مقعد ، کاندوم را داخل آن قرار دهید.
راحت ترین حالت را برای قرار دادن آن پیدا کنید. ممکن است ترجیح دراز بکشید و یا روی صندلی بنشینید.
حلقه انتهای بسته کاندوم را با فشار دادن و درست مثل تامپون آن را تا آنجا که شرود را در واژن قرار دهید قرار دهید.
حلقه را رها کنید تا باز شود و در جای خود باقی بماند.
کاندوم زنانه
 

آیا کاندوم زنانه لذت جنسی را افزایش می دهد؟
استفاده از کاندوم زنانه مزایای دیگر نیز دارند. یکی از مزایای این نوع کاندوم افزایش میل جنسی است. محافظت از لباس زنانه محافظت قابل توجه در زمان رابطه جنسی چه باعث می شود از بارداری جلوگیری کند اما اگر ابتلا به عفونت به آن گفته شود باید از ابتکار عمل کند. بیشتر از شخصی که از این نوع کاندوم استفاده می شود ، رابطه جنسی را لذت می برد بخش متداول است. یکی از علل افزایش لذت جنسی به دلیل احساس امنیت در اثر کاندوم است. بیشتر از خریداران این نوع کاندوم این ادعا است که در زمان رابطه جنسی نسبت به کاندوم مردانه احساس امنیت نمی کند. حتماً در نظر گرفتم که کاندوم با کاندوم مردانه قابل استفاده نیست و تنها یکی از این نوع کاندوم در رابطه با جنسی قابل استفاده است. بعضی دیگر بر این باور نیست که کاندوم به دلیل حاوی بودن مواد سیلیکونی یا روان کننده بر اساس آب باعث روان شدن واژن شودشوند. در نتیجه روان بودن واژن باعث افزایش لذت جنسی می شود.

حلقه های کاندوم زنانه نیز ممکن است لذت اضافی را داشته باشد. حلقه بیرونی کاندوم ممکن است تحریک اضافی برای کلیتوریس برای برخی از افراد ایجاد کند و برخی از آنها ممکن است در هنگام نفوذ عمیق تحریک اضافی را از حلقه داخلی احساس.

خرید کاندوم زنانه
    
کاندوم زنانه خرید    

کاندوم زنانه قیمت    

قیمت کاندوم زنانه    

فروش کاندوم زنانه    

فروش قیمت کاندوم زنانه    

عکس کاندوم زنانه قیمت    

کاندوم زنانه    


کاندم زنانه

کاندوم بانوان    

کاندومزنانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی