معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

  • ۰
  • ۰

همه آقایان به اصلاح صورت نیاز دارند. حتی اگر که موهای ریش و سبیل را نگه دارید می تواند به طور مرتب مرتب شود ، به سر و وضع شان رسیدگی کند. در مورد مردانی که ریش ها را به کلی از ته تراشند ، تکلیف روشن است ولی حتی اگر ریش بلند یا ته ریش داشته باشید نیز باید موهای صورت را مرتب کنید. بی توجه به این موها کار دست تان را می دهد. خط طبیعی رویش موهای ریش خیلی گسترده تر از چیزی است که من می خواهم. گاهی روی گردن و حتی بالاتر از گونه ها نیز از موهای زبر و بد حالت است. اصلاح صورت مردان به دو روش رایج تر است:ریش تراش پرومکس

الف اصلاح با تیغ ریش تراشی

اصلاح با ماشین ریش تراش

اصلاح صورت مردان
اصلاح صورت با تیغ بهتر است یا ریش تراش؟
طرفداران هر دو گروه ، دلایل خود را دارند. تصمیم گیری در این مورد بسیار شخصی است اگر با ماشین اصلاح راحت تر است همانطور که انتخاب کنید. ولی اگر تیغ ریش تراشی را ترجیح می دهد همچنین هیچ چیز لازم نیست مانع تان شود.

چه با ریش تراش صورت را اصلاح کنید و یا با تیغ ، تفاوتی ندارد. مهمترین نکته اینست که سلامت پوست را در نظر بگیرید. بهترین روش اصلاح صورت همانی است که بیشتر با پوست تان سازگار است. برخی از مردان ، پس از اصلاح با ماشین ریش تراشی باعث جوش صورت می شوند. برخی اوقات نیز نمی توانند از تیغ استفاده کنند زیرا سوزش پوست شدیدی را تجربه می کند. برای اینکه پس از اصلاح ، وضعیت پوست به هم نریزد به چند نکته توجه کنید.

راه های جادویی برای پر پشت شدن ریش و سبیل
مراحل پیش از اصلاح صورت مردان
یکی از اصلی ترین دلایل سوزش پوست پس از اصلاح ، خشکی بیش از حد آن است. قبل از اصلاح صورت را کمی مرطوب کنید. رطوبت باعث ضعیف شدن ریش ها نیز می شود و اصلاح می شود راحت تر می شود. حتی دوش گرفتن قبل از اصلاح نیز روش خوب برای جذب آب ریش است. اف آرایشگران از یک حوله مرطوب گرم برای مرطوب کردن صورت استفاده از آن.

روشهای اصلاح صورت مردان
بعد از مرطوب کردن نوبت استفاده از کرم اصلاح می شود. همیشه از کرم های با کیفیت برای اصلاح صورت استفاده می شود. کرمهایی که حالت فومی دارند چند توصیه نمی کنند. قیمت کرم های اصلاح شده به صورت کرمی اندکی بیشتر است ولی از خرید پشیمان نخواهید شد. این کرم ها داای روان دهنده های سیلیکونی و مواد مرطوب کننده با غلظت بالا هستند. کرم اصلاح خوب حساسیت کمتری دارد و پس از اصلاح ، پوست صورت نرم تر می شود.

نکات اصلاح صورت مردان
داشتن یک بار اصلاح خوب ، کمک به کند کردن کرم اصلاح به طور کامل و یکنواخت در پوست پخش می شود. این برس خیلی زبر یا خیلی نرم نخواهد بود. اصلاح در سلولهای مرده پوست نیز موثر است و یک روش لایه ارزان قیمت به حساب می آید. هرگز با دست کرم صالح را روی صورت پخش نکنید.

تیز بودن تیغ ​​اصلاح بسیار مهم است. تیغ کند نمی تواند موهای ریش و سبیل را بتراشد و حتی می تواند بریدگی کند و آسیب های پوستی را نیز ایجاد کند.

حتما پس از اصلاح صورت را با آب ملایم شستشو دهید. برای خشک کردن صورت از حوله استفاده کنید اما هرگز حوله را روی پوست صورت نکشید. به صورت ضربه ای شما را صبر کنید صورت را خشک کنید.

قیمت ریش تراش موزر

قیمت ماشین ریش تراش موزر

قیمت ریش تراش موزر 7 دنده

فیلیپس ریش تراش

ریش تراش کیمی

قیمت ریش تراش براون

قیمت موزر فیلیپس

ماشین صورت تراشی

ریش تراش فیلیپس سری 9000

قیمت ماشین ریش تراش فیلیپس ضد آب سری 9000

ریش تراش پرومکس

خرید ماشین ریش تراش

ماشین ریش تراش براون

ریش تراش براون سری 3

قیمت ریش تراش فیلیپس at890

قیمت ماشین ریش تراش فیلیپس

ماشین ریش تراش پاناسونیک

قیمت ریش تراش پاناسونیک

سه تیغ

ریش تراش فیلیپس at890 تقلبی

ریش تراش براون سری 9

ریش تراش ارزان

سه تیغ فیلیپس

ریش تراش رمینگتون

ریش تراش براون سری 7

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی