معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

  • ۰
  • ۰

یکی از حساس ترین کاندوم ها برای استفاده در رابطه ی زناشویی ، کاندوم خاردار است. این کاندوم می تواند رابطه شما را بسیار دلنشین کرده و لذت چند برابری را نصیبتان کند یا بتواند رابطه ای تلخ را برای شما به همراه داشته باشد. به همین دلیل باید از کاندوم خاردار استفاده کنید و ویژگی های آن را خریداری کنید تا بتوانید خرید کنید تا بتوانید خرید کنید.کاندوم خاردار سیلیکونی

کاندوم خاردار استاندارد کاندومی است که مجوزها و اصلاحیه های FDA را داشته باشد. این باورها ممکن است از کاندوم ها وجود داشته باشد اما باید به جای آن مورد نیاز سازمان غذا و داروی کشور خودشان باشند.
کاندوم خاردار استاندارد باید دارای برآمدگی های نرم و ریز در سطح خود باشد. این موضوع بسیار مهم است چرا که بزرگ بودن این برآمدگی ها از حد مشخص می تواند آسیب های جبران ناپذیری به دیواره ی واژن وارد شود. استاندارد که برای ارتفاع این برآمدگی ها در نظر گرفته می شود ، 1 میلی متر است. این ارتفاع در مورد کاندوم های خارداری که در سطح خود حلقه هایی برای تحریک بیشتر دارند هم صادق است.
بهداشتی بودن و مورد تایید بودن کاندوم خاردار توسط نهادهای بهداشتی درمانی بسیار مهم است ؛ زیرا کاندوم خاردار در تماس مستقیم با نواحی تناسلی قرار دارد و در صورتی است که استانداردهای بهداشتی در مورد آن رعایت نشده باشد ، من نمی توانم عفونت های شدیدی را برای خریداران ایجاد کنم.
خارهای کاندوم خاردار معظلی جدی برای انتقال بیماری های مختلف و در راس آن بیماری ها مقاربتی هستند. این خارها می توانند با ایجاد زخم در نواحی تناسلی ، تماس خونی بین دو فرد ایجاد و راهی مناسب برای انتقال بیماری های مختلف به وجود آورند. لذا حتماً در زمان خرید به استاندارد بودن نوع خارهای این کاندوم توجه کنید.

هدف از تولید کاندوم خاردار چیست؟
بسیاری از افراد که اطلاعات کاملی در مورد کاندوم ها از آنها استفاده می کنند ، تصور می کنند که خاندار برای ایجاد لذت بیشتر به بازار خریداری شده است اما اگر این گزینه درست است ، اما تنها بخش کوچکی از تولید کاندوم خاردار را بیان می کند. شرکت های تولید کننده ی کاندوم خاردار هدف از تولید این مدل از کانادا را برطرف کردن مشکلات چند طیف خاص از زوج بیان می کنند.

یکی از بزرگترین اهداف تولید کاندوم خاردار کمک به زوج هایی که از مشکل زودانزالی رنج می برند ، است. در زود انزالی ، مرد پس از دریافت مقدار کمی از ارگاسم رسید و نمی توانم رابطه ای به سمتی پیش بردم که همسرش نیز به ارگاسم برساند. کاندوم خاردار می تواند با تحریک بیشتر زن در رابطه ، ارگاسم یا جلو بیندازند. به عبارت دیگر در زمانی که زن تحریک می کند برابری را می بینم ، مرد تحریک کمتری را حس می کند ؛ در نتیجه با جلو افتادن ارگاسم زن ، هم مرد و هم زن در فاصله ی کوتاهی از یک دیگر به اوج لذت بردن رسند.
رابطه ی خشن هرچند رابطه ی درستی به حساب نمی آید ؛ زیرا احتمال آسیب های جنسی افزایش می یابد. با این حال برخی از زوج ها خواهان آن هستند. کاندوم خاردار یکی از مناسب ترین محصولات جنسی به حساب می آید که می توانم به این افراد کمک کنم. برتری شخص که کاندوم خاردار نسبت به سایر محصولاتی که برای رابطه طراحی شده اند طراحی شده است ، دارد ، این است که احتمال آسیب جنسی در آن پایین تر است.
طیف دیگری که کاندوم خاردار کمک زیادی به رابطه آن آن ها کرده اند ، زوج های مسن هستند. خانم های مسن تجربه ی روابط جنسی قبلی و زایمان را داشته اند ؛ به همین دلیل قطر واژن آن ها تغییر کرده و گشاد تر شده است ؛ به همین دلیل نمی تواند از رضایت کافی در رابطه با دست آورند لذت ببرد. کاندوم خاردار می تواند با تحریک بیشتر دیواره های واژن کمک زیادی به این زوجین بکند.
گشادی واژن مشکلی است که برخی از خانم های جوان را از شرکت در رابطه با همسر سرخورده می کند. زمانی که واژن قطر طبیعی خود را ندارد ، هیچ کدام از زوج ها نمی توانند لذت ببرند در رابطه ی خود تجربه کنند. کاندوم خاردار به کمک این زوج ها آمده و مشکلاتشان برطرف می کند.
برخی از زوج ها به دلایلی که بیشتر فیزیولوژیکی است و مربوط به بدن بدن آن ها می شود ، نمی توانم از رابطه کافی و ارگاسم در رابطه خود با همسر برسند لذت ببرم. این انتخاب در زنان بسیار بیشتر از مردان است. کاندوم خاردار به کمک این افراد می آید. برآمدگی های موجود در سطح این کاندوم ، می توانم نقطه حساس تناسلی را مانند کلیتوریس ، دیواره واژن و نقطه G را مورد مورد نیاز قرار داد و اعصاب را افزایش داد. تحریک بیشتر اعصاب این نواحی می تواند ، لذت جنسی را برای این گروه از زوج ایجاد کند. دقیقا ویکی پدیا هم این مطلب را اصلاح کرده است.

قیمت کاندوم خاردار ژله ای

کاندوم ژله ای

کاندوم خاردار ژله ای

کاندوم سیلیکونی

خرید کاندوم خاردار ژله


خرید کاندوم سیلیکونی

خرید کاندوم ژله ای

کاندوم خاردار سیلیکونی

کاندوم خاردار قابل شستشو

کاندوم ژله

قیمت کاندوم خاردار سیلیکونی

کاندوم ژله ای قابل شستشو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی