معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

  • ۰
  • ۰

معایب کاندوم

 

کاندوم همان وسیله ای است که برای جلوگیری از بیماری مقابله و جلوگیری از بارداری استفاده می کند ، دارای معایبی است که ممکن است در صورت استفاده از روش های دیگر برای جلوگیری از بارداری وادار کند.


• یکی از معایبی که برای کاپوت بیان کرد ، کوتاه مدت نگهداری است. نمی توان کاپوت را بعد از خرید در مدت زمان طولانی نگهداری و استفاده کرد. یکی دیگر از مواردی که جزو معایب کاندوم می شود باعث می شود که استفاده از کاندوم برای پوشاندن آلت تناسلی مرد ، باعث می شود که پوست بیمار هیچ ارتباطی برقرار نکند با واژن زن وجود دارد و اگر آن لذت بردن از زن باشد اگر مستقیماً احساس کند نکند.خرید کاندوم خاردار ژله


• تماس مستقیم ندارد پوست مرد با مهبل زن زمانی دردناک تر می شود که زنی در صورت وسواسی باشد و ترجیح دهد جای یک کاندوم ، از دو کاندوم استفاده کند ؛ این حالت یک مانع ضخیمتری است که باعث ایجاد و تماس آلت مرد با مهبل بسیار کم می شود و لذت کمتری را احساس می کند.


• مورد دیگری که جزو معایب کاندوم است باعث می شود اگر از کاندوم در دراز مدت استفاده کنید ، ممکن است واژن خانم را خشک کند. یا ماده ای که در کاندومیت ها برای جلوگیری از خشک شدن استفاده شده است و تالک نام دارد ، در اثر استفاده از مداوم از کاندوم می تواند باعث شود آمازون کاپوتی یا مهبل زن شود و واژن زن را حساس کند.

 
• اگر از کاندومیوزی استفاده کنید که از لاتکس ساخته شده است ، مراقبت کنید و استفاده کنید از آنها برای کنترل کردن ، زیرا لاتکس موجود در کاندومیون است ، باعث افزایش حساسیت می شود. این حساسیت به شما توصیه می شود به صورت خارش ، سوزش ، جوش ، راش و در موارد شدیدتر به صورت پایین آمدن فشار خون و سخت شدن راه های هوایی ظاهر شود. اگر کاندومیرهای لاتکس این مشکلات را برای شما ایجاد می کنند ، شما را مجبور می کند که "لمینیت" و "پلی یورتان" را جایگزین کنید.


نکته

 اگر در حین رابطه جنسی ، کاندوم پاره شد ، نزدیکی باید تا آخر ادامه پیدا کند ، تا هیچ ناراحتی و بیاعصابی برای ایجاد نشریه ایجاد نشود. در این حالت زن پس از رابطه با صورت سرپا نشسته و مهبل خود را را شستشو نمی دهد اگر این روش را از نظر علمی تأثیری در پیشگیری از بارداری ندارد.

کاپ قاعدگی یا فنجان قاعدگی ، فنجانی کوچک است که از پلاستیک قابل انعطاف و ایمن ساخته شده است. این کاپ را می توانید به عنوان جایگزین تامپون یا نوار بهداشتی قرار دهید تا اطلاعات بیشتری را در مورد این نوع مقاله "کپ قاعدگی چیست" مطالعه کنید.


طریقه به طور صحیح از کاندوم استفاده می شود

استفاده درست از کاندوم مردانه یکی دیگر از مهمترین بحثهایی است که باید به آن توجه شود ؛ زیرا استفاده از نادرست از آن ممکن است باعث شود که شود و بیماری های مقاربتی و یا بارداری ناگهانی را در پی داشته باشد. از این رو در این قسمت خواستخواهیم شیوا درست استفاده کنید از آن را برایتان شرح دهید.
 
۱- در بسته بندی یک کاندوم را باز کنید ؛ حواستان باشد برای باز کردن جلد کاندوم از ناخن یا دندان استفاده نکنید.
۲- مراقب باشید که تشخیص دهید کدام سطح کاندوم دارای روانکننده است ، زیرا قسمتی که روانپزشک باید در خارج از منزل انجام دهد.
۳- پوست بدنه و سر آلت را به خوبی بکشید سپس کاندوم را روی آن قرار دهید.
۴- بارداری قبل از اینکه آرضا شود مرد بی بیفتد ، پس از حواستان باشد که در ابتدای رابطه از کاندوم استفاده کنید.
۵- برای استفاده از کاندوم ، آلت تناسلی باید کاملاً سفت و برعکس شده باشد.
۶- برای تخلیه کردن هوای داخل کاندوم ، نوک آنرا به آرامی فشار دهید و مطمئن شوید که هوا از داخل کاندوم خارج می شود و به خوبی سطح آلت را پوشانده است.

قیمت کاندوم خاردار ژله ای

کاندوم ژله ای

کاندوم خاردار ژله ای

کاندوم سیلیکونی

خرید کاندوم خاردار ژله


خرید کاندوم سیلیکونی

خرید کاندوم ژله ای

کاندوم خاردار سیلیکونی

کاندوم خاردار قابل شستشو

کاندوم ژله

قیمت کاندوم خاردار سیلیکونی

کاندوم ژله ای قابل شستشو

نظرات (۱)

سلام دوست عزیزم
می‌تونم ازت یه خواهش بکنم؟
امکانش هست این لطف رو در حقم بکنی؟ 
می‌خوام اگه می‌شه منو با عنوان زیر توی وبت لینک کنی:

خرید فالوور اینستاگرام

https://followshe.ir/buy-follower/

ممنون و سپاس‌گزارم ازت 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی