معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

۵ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

برس حرارتی یا اتو مو ؛ کدام بهتر است؟ تمام مزایا و معایب را از اینجا بخوانید
برس حرارتی یا اتو مو از ابزارهای حرارتی پرطرفدار برای صاف کردن مو وجود دارد. ممکن است بپرسید اتو مو بهتر است یا برس حرارتی؟ در این مقاله به این سوال پاسخ می دهید ولی قبل از آن ، مزایا و معایب برس حرارتی و اتو مو را بررسی کنید؟ چون تشخیص می دهید بهتر است حرارت پیدا کند یا اتو مو برای شخصی است که از اختلاف و کارایی برخوردار است اگر این نوع اطلاعات کافی باشد ، قدیمی تر است.اتومو جانسون

برس حرارتی یا اتو مو
برس حرارتی چه مزایا و معایبی دارد؟
همانطور که در ابتدای مقاله هم گفتیم ، برای تشخیص اینکه اگر حرارت را بهتر کنید یا اگر بخواهید مزایا و معایب خود را شروع کنید ، اگر بهتر است تصمیم بگیرید که بهتر شود. از این رو در این قسمت شما را با مزایا و معایب برس حرارتی آشنا می کنید.

مزایای برس حرارتی
شروع مزایای برس حرارتی را می خوانید تا متوقف شود بین حرارتی یا اتو مو تصمیم بگیرید.

1. کاربردهای متفاوت برس حرارتی
اولین و اصلی ترین مزیتی که برای برس حرارت می تواند در نظر گرفته شود ، کاربردهای متفاوت آن است. این دستگاه سه کاربرد مختلف یعنی بریدن ، حالت دهی و صاف کردن مو را دارد. شما را با تهیه لباس حرارتی در واقع چند دستگاه را با تهیه کرده اید و در هزینه های خود را فقط جوی کرده اید.

مزایای برس حرارتی
2. مناسب برای موهای ضعیف و مستعد آسیب
برس های حرارتی به دلیل اینکه حرارت کنترل می شود ، آسیب کمتری را به شما وارد می کند. اگر موهای شما ضعیف است و صدمه صحیح است و اگر نمی دانید که اگر حرارت را انتخاب کنید بهتر است یا مطمئن شوید که اگر حرارت را انتخاب کنید مناسب تر و مطمئن تر است.

3. استفاده آسان برس حرارتی
برس حرارتی به نسبت اتو مو کاربری راحت تری دارد. چون برای استفاده از برس حرارتی نیاز به تقسیم بندی و نظم دهی موها نیست و همچنین این دستگاه موها را به طور معمول شانه می زند و صاف می کند. اگر شما با استفاده از آن می توانید در وقت خود را صرفه جویی کنید.

4. حجم دهی به موها
یکی از کاربردهای استفاده از حرارتی حالت دادن مو و حجم دهی به آن هاست. برس های حرارتی چه مسطح چه چرخشی ، موها را کمی حجم می دهد. چه برسد به چه مقدار چرخنده ، چه اندازه دارد؟ از این رو برای مرتب کردن موها به حالت طبیعی بهتر حرارت از اتو مو است.

5. حداقل به موها آسیب رسانده است
در استفاده از برس حرارتی برخلاف اتو مشکل سوختن موها بر اثر داغی غیر یکنواخت به وجود نمی آید.

آسیب رسانده حداقل حرارتی را به موها برسانید
6. رفع الکتریکی ساکن و درخشان کردن موها
برس های حرارتی مانند اتوی مو اگر از طریق فناوری تولید یون طبیعی باشد ، موها را در اختیار آنها قرار داده و الکتریکی ساکن را رفع می کند.

7. امکان استفاده روزانه از برس حرارتی
اگر شما استفاده روزانه از وسایل صاف کننده مو است و نمی توانید برای این کار برساند حرارت بهتر است یا اتو مو باید بگوییم در این مورد بهتر است حرارتی بهتر است؛ چون به دلیل حرارت کنترل می شود اگر شما ، از آسیب دیدن موهای شما را می توانید کند.

8. سریع بودن کار با برس حرارتی
سرعت کار با برس حرارتی بیشتر از اتو مو است اما برخی دیگر از افراد خلاف این می اندیشیدند و می گویند سرعت شما بیش از حد است. ولی اگر از سطح بالای صفحه استفاده کنیم ، برسیم حرارت سطح بزرگتری دارند ؛ در نتیجه در هر حرکت حجم از موها را پوشش می دهد. همچنین برای استفاده از برس حرارتی نیاز به تقسیم بندی و شانه کردن موها نیست. اکنون با تقسیم بندی موها نتیجه ای به دست شما می آید. ولی برای صاف کردن موها با اتو مو قطعا باید آن ها را تقسیم بندی کرد.

برس جرارتی بهتره یا اتو مو
9. ایمن بودن برس حرارتی
برس های حرارتی ایمن تر هستند و کمتری دارند ، چون نوک گرد دندانه ها از جنس نایلون یا سیلیکون هستند و از طریق تماس مستقیم سطح داغ برس با پوست باعث می شوند.

معایب برس حرارتی
در برس های حرارتی نمی توان آن را معلوم کرد ، اما در مقایسه با اتو مو ، برطرف کردن حرارت برای صاف کردن موهای فرفر و مجاد و ضخیم مناسب نیست. در واقع کسانی که موهای فر ، مجاد و ضخیم دارند و نمی توانند بدانند که اگر بخواهید حرارت دهید استفاده کنید یا آنها را مشخص کنید که اگر آنها را انتخاب کنید باید آنها را انتخاب کنید و باید آنها را استفاده کنید. در کل برس حرارتی ضرر خاص برای موها ندارد.

قیمت اتومو

اتومو مکس

اتومو رمینگتون

قیمت اتومو مکس

خرید اتومو

اتومو دوکاره

انواع اتومو

قیمت اتومو پرومکس

قیمت اتومو دوکاره

اتومو سورکر

اتومو براون

اتومو چند کاره

قیمت اتومو پرنسلی

قیمت اتومو بابلیس

اتومو

اتومو پرومکس

اتومو بابلیس

بهترین اتومو

اتومو فیلیپس

اتومو کراتینه

بهترین مارک اتومو

اتومو مک

اتومو بونیتا

اتومو مک استایلر

اتومو انزو

اتومومسافرتی

اتومو مارک بابلیس

اتومو لیز

اتومو نانو

اتومو جانسون

اتومو بوش

اتومو خوب

بهترین برند اتومو

اتومو برسی

  • mehran asadi
  • ۰
  • ۰

همه آقایان به اصلاح صورت نیاز دارند. حتی اگر که موهای ریش و سبیل را نگه دارید می تواند به طور مرتب مرتب شود ، به سر و وضع شان رسیدگی کند. در مورد مردانی که ریش ها را به کلی از ته تراشند ، تکلیف روشن است ولی حتی اگر ریش بلند یا ته ریش داشته باشید نیز باید موهای صورت را مرتب کنید. بی توجه به این موها کار دست تان را می دهد. خط طبیعی رویش موهای ریش خیلی گسترده تر از چیزی است که من می خواهم. گاهی روی گردن و حتی بالاتر از گونه ها نیز از موهای زبر و بد حالت است. اصلاح صورت مردان به دو روش رایج تر است:ریش تراش پرومکس

الف اصلاح با تیغ ریش تراشی

اصلاح با ماشین ریش تراش

اصلاح صورت مردان
اصلاح صورت با تیغ بهتر است یا ریش تراش؟
طرفداران هر دو گروه ، دلایل خود را دارند. تصمیم گیری در این مورد بسیار شخصی است اگر با ماشین اصلاح راحت تر است همانطور که انتخاب کنید. ولی اگر تیغ ریش تراشی را ترجیح می دهد همچنین هیچ چیز لازم نیست مانع تان شود.

چه با ریش تراش صورت را اصلاح کنید و یا با تیغ ، تفاوتی ندارد. مهمترین نکته اینست که سلامت پوست را در نظر بگیرید. بهترین روش اصلاح صورت همانی است که بیشتر با پوست تان سازگار است. برخی از مردان ، پس از اصلاح با ماشین ریش تراشی باعث جوش صورت می شوند. برخی اوقات نیز نمی توانند از تیغ استفاده کنند زیرا سوزش پوست شدیدی را تجربه می کند. برای اینکه پس از اصلاح ، وضعیت پوست به هم نریزد به چند نکته توجه کنید.

راه های جادویی برای پر پشت شدن ریش و سبیل
مراحل پیش از اصلاح صورت مردان
یکی از اصلی ترین دلایل سوزش پوست پس از اصلاح ، خشکی بیش از حد آن است. قبل از اصلاح صورت را کمی مرطوب کنید. رطوبت باعث ضعیف شدن ریش ها نیز می شود و اصلاح می شود راحت تر می شود. حتی دوش گرفتن قبل از اصلاح نیز روش خوب برای جذب آب ریش است. اف آرایشگران از یک حوله مرطوب گرم برای مرطوب کردن صورت استفاده از آن.

روشهای اصلاح صورت مردان
بعد از مرطوب کردن نوبت استفاده از کرم اصلاح می شود. همیشه از کرم های با کیفیت برای اصلاح صورت استفاده می شود. کرمهایی که حالت فومی دارند چند توصیه نمی کنند. قیمت کرم های اصلاح شده به صورت کرمی اندکی بیشتر است ولی از خرید پشیمان نخواهید شد. این کرم ها داای روان دهنده های سیلیکونی و مواد مرطوب کننده با غلظت بالا هستند. کرم اصلاح خوب حساسیت کمتری دارد و پس از اصلاح ، پوست صورت نرم تر می شود.

نکات اصلاح صورت مردان
داشتن یک بار اصلاح خوب ، کمک به کند کردن کرم اصلاح به طور کامل و یکنواخت در پوست پخش می شود. این برس خیلی زبر یا خیلی نرم نخواهد بود. اصلاح در سلولهای مرده پوست نیز موثر است و یک روش لایه ارزان قیمت به حساب می آید. هرگز با دست کرم صالح را روی صورت پخش نکنید.

تیز بودن تیغ ​​اصلاح بسیار مهم است. تیغ کند نمی تواند موهای ریش و سبیل را بتراشد و حتی می تواند بریدگی کند و آسیب های پوستی را نیز ایجاد کند.

حتما پس از اصلاح صورت را با آب ملایم شستشو دهید. برای خشک کردن صورت از حوله استفاده کنید اما هرگز حوله را روی پوست صورت نکشید. به صورت ضربه ای شما را صبر کنید صورت را خشک کنید.

قیمت ریش تراش موزر

قیمت ماشین ریش تراش موزر

قیمت ریش تراش موزر 7 دنده

فیلیپس ریش تراش

ریش تراش کیمی

قیمت ریش تراش براون

قیمت موزر فیلیپس

ماشین صورت تراشی

ریش تراش فیلیپس سری 9000

قیمت ماشین ریش تراش فیلیپس ضد آب سری 9000

ریش تراش پرومکس

خرید ماشین ریش تراش

ماشین ریش تراش براون

ریش تراش براون سری 3

قیمت ریش تراش فیلیپس at890

قیمت ماشین ریش تراش فیلیپس

ماشین ریش تراش پاناسونیک

قیمت ریش تراش پاناسونیک

سه تیغ

ریش تراش فیلیپس at890 تقلبی

ریش تراش براون سری 9

ریش تراش ارزان

سه تیغ فیلیپس

ریش تراش رمینگتون

ریش تراش براون سری 7

  • mehran asadi
  • ۰
  • ۰

کاندوم زنانه ، کیسه اعمال نرم است که در انتهای آن یک حلقه وجود دارد. یک حلقه به واژن وارد می شود تا کاندوم زنانه را در جای خود نگه دارد. حلقه در انتهای باز کاندوم در خارج از واژن باقی مانده است. حلقه بیرونی به حفظ کاندوم کمک می کند و همچنین می تواند استفاده کند. از کاندوم فقط در حین رابطه مقعدی نیز استفاده کرد. زنانه کاندوم شده دارای ویژگی های مشابه کاندوم شده مردانه است. این نوع از کاندومیرها با اجازه ورود اسپرم به واژن در حین مقاربت ، از بارداری خواسته نشده استفاده می شود. آن ها همچنین از ابتلا به عفونت های مقاربتی (STI) مانند ایدز و هپاتیت محافظت می شوند. کاندوم زنانه یک نوع کیسه پلاستیکی بلند است و از جنس نیتریل آماده می شود. این نوع از کاندوم حین رابطه جنسی با داخل واژن است. حلقه های انعطاف‌پذیر در دو سر آن کاندوم را در جای خود نگه دارید. این نوع از کاندوم میعی منی و سایر مایعات را در آن جمع می کنید و مانع گسترش آن به رحم و سایر قسمتهای بدن شما می شود.عکس کاندوم زنانه قیمت    

 

کاندوم زنانه چقدر ممکن است موثر باشد؟
کاندوم زنان زن را معمولاً به خیر کاندوم های امردانه کار می کنند تا شرطی کنند که از آنهایی که استفاده می کنید استفاده کنید. آن ها حدود 95 است و تأثیر دارند ، این را معلوم می کنید که در یک سال ، 5 نفر از 1000 زنی که هر بار از کاندوم زنانه استفاده می کنید ، روش صحیح را استفاده کنید ، باردار می شود. که از این تحقیق فقط فهمید که کاندوم از کاندوم مردانه ضیفیف عمل می کند. زیرا این ارقام برای مردان این را نشان می دهد که هنگام مصرف کاندوم مردانه احتمال بارداری از هر ۱۰۰ زن ، به ۲ زن را دارد. برای زوج های که همیشه از آن به روش صحیح استفاده نمی شود ، سالانه حدود ۲۱ از ۱۰۰ زن باردار باعث شد. برای کاندوم مردانه ، این تعداد 18 نفر است.

کاندومیرز زنانه خطر ابتلا به بیماری مقاربتی را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد اما بیش از 1000 ٪ از آن دیگر نمی تواند.

مطلب بیشتر: کاندوم چیست و از کاندوم برای چه کاری استفاده می کنید؟

 

فواید کاندوم زنانه
استفاده از قرص اورژانسی و ضد بارداری یک انتخاب شخصی است. بیش از زنان ممکن است کاندوم زنانه را به کاندوم مردانه ترجیح دهندگان. زیرا:

قبل از شروع رابطه جنسی از کاندوم زنانه استفاده کنید حدود 8 ساعت استفاده کنید.
اگر مرد از کاندوم مردانه استفاده کند اگر کاندوم زنانه را جایگزین کرد.
این نوع از کاندوم از لاتکس ساخته نشده است به همین دلیل باعث حساسیت و م آلثر نیست.
مجبور نیست بعد از پایان رابطه کاندوم را خارج کنید ، اگر فراموش کنید
 

معایب استفاده از کاندوم زنانه
بعضی از معایب استفاده از کاندوم مردانه برای کاندوم زنانه نیز صدق کند. دلایلی که مردم اکثرا از این کاندوم خوششان نمی آید شامل موارد زیر است:

کاندوم حین رابطه جنسی از بدن خارج می شود.
کاندوم زیبایی پوست شما یا همسرتان را تحریک کند.
آن ها ممکن است احساس جنسی را کم کنند.
نسبت به کاندومای مردانه از کمترین انیمیشن نسبت به بارداری و بیماریهای منتقله جنسی برخورد.
زن و مرد نسبت به کاندوم های مردانه گرانتر هستند.
کاندومای زنانه سایز بندی کردن.
 

چگونه از کاندومای زنانه استفاده کنیم؟
نحوه قرار دادن کاندوم زنانه درست مشابه تامپون است. در شروع ممکن است کمی سخت و طاقت فرسا به نظر برسد. اما با گذشت زمان و تمرین این موضوع را فراموش کردم گرفتار شدم. نحوه قرار دادن کاندوم به شرح زیر است:

در هر زمان رابطه جنسی از کاندوم جدید استفاده کنید.
مراقب باشید که در هنگام بسته بندی آن را پاره نکنید.
قبل از تماس بین آلت تناسلی و واژن یا مقعد ، کاندوم را داخل آن قرار دهید.
راحت ترین حالت را برای قرار دادن آن پیدا کنید. ممکن است ترجیح دراز بکشید و یا روی صندلی بنشینید.
حلقه انتهای بسته کاندوم را با فشار دادن و درست مثل تامپون آن را تا آنجا که شرود را در واژن قرار دهید قرار دهید.
حلقه را رها کنید تا باز شود و در جای خود باقی بماند.
کاندوم زنانه
 

آیا کاندوم زنانه لذت جنسی را افزایش می دهد؟
استفاده از کاندوم زنانه مزایای دیگر نیز دارند. یکی از مزایای این نوع کاندوم افزایش میل جنسی است. محافظت از لباس زنانه محافظت قابل توجه در زمان رابطه جنسی چه باعث می شود از بارداری جلوگیری کند اما اگر ابتلا به عفونت به آن گفته شود باید از ابتکار عمل کند. بیشتر از شخصی که از این نوع کاندوم استفاده می شود ، رابطه جنسی را لذت می برد بخش متداول است. یکی از علل افزایش لذت جنسی به دلیل احساس امنیت در اثر کاندوم است. بیشتر از خریداران این نوع کاندوم این ادعا است که در زمان رابطه جنسی نسبت به کاندوم مردانه احساس امنیت نمی کند. حتماً در نظر گرفتم که کاندوم با کاندوم مردانه قابل استفاده نیست و تنها یکی از این نوع کاندوم در رابطه با جنسی قابل استفاده است. بعضی دیگر بر این باور نیست که کاندوم به دلیل حاوی بودن مواد سیلیکونی یا روان کننده بر اساس آب باعث روان شدن واژن شودشوند. در نتیجه روان بودن واژن باعث افزایش لذت جنسی می شود.

حلقه های کاندوم زنانه نیز ممکن است لذت اضافی را داشته باشد. حلقه بیرونی کاندوم ممکن است تحریک اضافی برای کلیتوریس برای برخی از افراد ایجاد کند و برخی از آنها ممکن است در هنگام نفوذ عمیق تحریک اضافی را از حلقه داخلی احساس.

خرید کاندوم زنانه
    
کاندوم زنانه خرید    

کاندوم زنانه قیمت    

قیمت کاندوم زنانه    

فروش کاندوم زنانه    

فروش قیمت کاندوم زنانه    

عکس کاندوم زنانه قیمت    

کاندوم زنانه    


کاندم زنانه

کاندوم بانوان    

کاندومزنانه

  • mehran asadi
  • ۰
  • ۰

معایب کاندوم

 

کاندوم همان وسیله ای است که برای جلوگیری از بیماری مقابله و جلوگیری از بارداری استفاده می کند ، دارای معایبی است که ممکن است در صورت استفاده از روش های دیگر برای جلوگیری از بارداری وادار کند.


• یکی از معایبی که برای کاپوت بیان کرد ، کوتاه مدت نگهداری است. نمی توان کاپوت را بعد از خرید در مدت زمان طولانی نگهداری و استفاده کرد. یکی دیگر از مواردی که جزو معایب کاندوم می شود باعث می شود که استفاده از کاندوم برای پوشاندن آلت تناسلی مرد ، باعث می شود که پوست بیمار هیچ ارتباطی برقرار نکند با واژن زن وجود دارد و اگر آن لذت بردن از زن باشد اگر مستقیماً احساس کند نکند.خرید کاندوم خاردار ژله


• تماس مستقیم ندارد پوست مرد با مهبل زن زمانی دردناک تر می شود که زنی در صورت وسواسی باشد و ترجیح دهد جای یک کاندوم ، از دو کاندوم استفاده کند ؛ این حالت یک مانع ضخیمتری است که باعث ایجاد و تماس آلت مرد با مهبل بسیار کم می شود و لذت کمتری را احساس می کند.


• مورد دیگری که جزو معایب کاندوم است باعث می شود اگر از کاندوم در دراز مدت استفاده کنید ، ممکن است واژن خانم را خشک کند. یا ماده ای که در کاندومیت ها برای جلوگیری از خشک شدن استفاده شده است و تالک نام دارد ، در اثر استفاده از مداوم از کاندوم می تواند باعث شود آمازون کاپوتی یا مهبل زن شود و واژن زن را حساس کند.

 
• اگر از کاندومیوزی استفاده کنید که از لاتکس ساخته شده است ، مراقبت کنید و استفاده کنید از آنها برای کنترل کردن ، زیرا لاتکس موجود در کاندومیون است ، باعث افزایش حساسیت می شود. این حساسیت به شما توصیه می شود به صورت خارش ، سوزش ، جوش ، راش و در موارد شدیدتر به صورت پایین آمدن فشار خون و سخت شدن راه های هوایی ظاهر شود. اگر کاندومیرهای لاتکس این مشکلات را برای شما ایجاد می کنند ، شما را مجبور می کند که "لمینیت" و "پلی یورتان" را جایگزین کنید.


نکته

 اگر در حین رابطه جنسی ، کاندوم پاره شد ، نزدیکی باید تا آخر ادامه پیدا کند ، تا هیچ ناراحتی و بیاعصابی برای ایجاد نشریه ایجاد نشود. در این حالت زن پس از رابطه با صورت سرپا نشسته و مهبل خود را را شستشو نمی دهد اگر این روش را از نظر علمی تأثیری در پیشگیری از بارداری ندارد.

کاپ قاعدگی یا فنجان قاعدگی ، فنجانی کوچک است که از پلاستیک قابل انعطاف و ایمن ساخته شده است. این کاپ را می توانید به عنوان جایگزین تامپون یا نوار بهداشتی قرار دهید تا اطلاعات بیشتری را در مورد این نوع مقاله "کپ قاعدگی چیست" مطالعه کنید.


طریقه به طور صحیح از کاندوم استفاده می شود

استفاده درست از کاندوم مردانه یکی دیگر از مهمترین بحثهایی است که باید به آن توجه شود ؛ زیرا استفاده از نادرست از آن ممکن است باعث شود که شود و بیماری های مقاربتی و یا بارداری ناگهانی را در پی داشته باشد. از این رو در این قسمت خواستخواهیم شیوا درست استفاده کنید از آن را برایتان شرح دهید.
 
۱- در بسته بندی یک کاندوم را باز کنید ؛ حواستان باشد برای باز کردن جلد کاندوم از ناخن یا دندان استفاده نکنید.
۲- مراقب باشید که تشخیص دهید کدام سطح کاندوم دارای روانکننده است ، زیرا قسمتی که روانپزشک باید در خارج از منزل انجام دهد.
۳- پوست بدنه و سر آلت را به خوبی بکشید سپس کاندوم را روی آن قرار دهید.
۴- بارداری قبل از اینکه آرضا شود مرد بی بیفتد ، پس از حواستان باشد که در ابتدای رابطه از کاندوم استفاده کنید.
۵- برای استفاده از کاندوم ، آلت تناسلی باید کاملاً سفت و برعکس شده باشد.
۶- برای تخلیه کردن هوای داخل کاندوم ، نوک آنرا به آرامی فشار دهید و مطمئن شوید که هوا از داخل کاندوم خارج می شود و به خوبی سطح آلت را پوشانده است.

قیمت کاندوم خاردار ژله ای

کاندوم ژله ای

کاندوم خاردار ژله ای

کاندوم سیلیکونی

خرید کاندوم خاردار ژله


خرید کاندوم سیلیکونی

خرید کاندوم ژله ای

کاندوم خاردار سیلیکونی

کاندوم خاردار قابل شستشو

کاندوم ژله

قیمت کاندوم خاردار سیلیکونی

کاندوم ژله ای قابل شستشو

  • mehran asadi
  • ۰
  • ۰

درمان سرطانی در حال حاضر محدود به جراحی ، تشعشع درمانی ، هورمون و شیمی درمانی است. هر چهار تای این روش ها به بافت طبیعی و گاهی از بین بردن کامل سرطان را به خطر می اندازند. نانو تکنولوژی روشی برای درمان مستقیم و به طور معمول در سلول های سرطانی ارائه می دهد.

فناوری نانو فناوری و نانوحامل ها
مرمت شیمیایی از داروهای موجود برای سلولهای کشت شده سرطانی استفاده کند. اما این داروها سلولهای سالم را به سلولهای تومور می کشند که به اثرات جانبی معکوس مثل حالت تهوع ، ناخوشی ، کاهش مو ، خستگی ، به خطر افتادن عملکرد سیستم ایمنی و آسیب احتمالی به قلب و دیگر اندام ها می شوند.نانو سان آلمان    

نانوحامل ها به عنوان حامل دارو برای شیمی درمانی مورد استفاده قرار می گیرند ، که به طور مستقیم دارو را به تومور می رسانند و یا مواد مخدر را تهیه می کنند ، در حالی که بافت سالم حفظ می شود. نانوحامل چندین برابر مزیت نسبت به شیمی درمانی به طور سنتی دارند.

ویژگی آن ها:
محافظت از دارو در بدن قبل از رسیدن به هدف
افزایش جذب داروها به داخل تومورها و سلولهای سرطانی.
اجازه دهید کنترل کنید تا نسبت به زمان بندی و توزیع داروها به بافت شما باشد و برای انکولوژیست ها برای عملکرد بهتر چگونگی عملکرد آن برای انکولوژیست ها آسان تر باشد.
جلوگیری از دارو در تعمیر با سلول های طبیعی ، در نتیجه اثر جانبی آن ها را پرهیز می کند.
نانوحامل ها

هدف گرفتن منفعل
در حال حاضر استفاده از داروی ضد نانوحامل در بازار وجود دارد که برای هدف قرار دادن غیرفعال از طریق فرآینددی است که به عنوان "نفوذپذیری و نگهداری بالا" ایجاد می شود ، زیرا باعث می شود که شما بخواهید سطحی داشته باشید و از طریق دیواره ظرف خون شما را قادر می سازد به بافت ها منتقل شود.

علاوه بر این ، تومورها تمایل دارند که رگهای خونی و زه کشی لنفاوی ناقص داشته باشند ، زیرا باعث تجربیات نانوذرات در این موارد می شوند: مضر را کاهش می دهد.

هدف گیری فعال
نانوذرات از طریق مولکولهایی که روی سطح سلول خود را بیان می کند ، به طور معمول دارو را به سلولهای سرطانی هدایت می کند. مولکول هایی که به گیرنده های سلولی خاص متصل می شوند می توانند به یک نانوذره متصل شوند ، تا به به طور معمول سلولهای گیرنده رافع هدف قرار دهند.

با استفاده از هدف حتی می توانید انتقال دارو را به سلول سرطانی به سلول سلول برای جذب ، مورد استفاده قرار گیرد. در صورت استفاده از هدف شما در صورت قرار دادن غیر فعال برای کاهش بیشتر برهم دارو دارو با بافت سالم به منظور دستیابی به کاهش بیشتر در تومور با استفاده از دوزهای پایین تر دارو ، ترکیب کرد.

نانوذرات

تخریب از داخل
با انتقال از شیمی درمانی مرسوم که مکانیسم مولکولی طبیعی است که باعث می شود مرگ سلولی را القا کند ، محققان در حال بررسی روشهای نابود کردن سلولهای فیزیکی سرطانی در داخل هستند.کی از این فنآوری ها از "نانو شل ها" "در آزمایشگاه برای نابودی تومور از داخل استفاده شده است.

نانو شل شامل مهره هایی است که حدود سه میلیونیوم پهنا دارد و یک دیوار فلزی خارجی و هسته مرکزی سیلیکون در آن وجود دارد. نانو شل ها را می توان برای جذب نور فرکانس های مختلف ، تولید حرارت (هیپرترمی) طراحی کرد.

از آنجا که سلولهای سرطانی نانوشل ها را جذب می کند (از طریق هدف گیری فعال) ، دانش آموزان نوردر مادون قرمز را می دهد که توسط نانوشل ها جذب می شود و به طور طبیعی که در نمناک گفته می شود باعث ایجاد گرمای شدید در داخل تومور می شود و به طور معمول سلول های تومور را بدون مزاحم شدن سلول های سالم موجود می کشند.

موسسه ملی سرطان
به طور مشابه ، نانوذرات مغناطیسی در حال توسعه است که تنها در صورت استفاده از تصویربرداری تشدید مغناطیسی (MRI) قابل مشاهده است ، اما اگر از سلول های هیپترترمی استفاده کنید ، بین برند من است.

درمان سرطان

مواردی که از نانوتکنولوژی برای سرطان تأیید شده اند
لیپوزوم ها ، که اولین ابزار در مقیاس نانو هستند ، به عنوان وسایل نقلیه تحویل دارو در چند محصول مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان مثال ، لیپوزومال آمفوتریسین B برای درمان عفونت های قارچی در صورت همراهی با ضد سرطانی تهاجمی استفاده می شود.

داروی دوکسیل نیز از لیپوزوم استفاده کند
لیپوزومال دوکسوروبیسین برای درمان سرطان خاص و تخمدان استفاده می شود. دوکسیل با شیمی درمانی تأثیر می گذارد و آن را به لیپوزوم و یک لایه دیگر از رشته ها مانند یک لاستیک به نام متکسو پلی اتیلن گلیکول تبدیل می کند.

این روکش به دوکسیل اجازه می دهد تا تشخیص و تخریب سیستم ایمنی اجتناب کند ، در نتیجه زمان ماندگاری دارو در بدن افزایش می یابد. دوکسیل در صورت استفاده از بافت توموری ، که در آن دارو به آرامی چکه شود کند.

نانوسان    

قیمت محصولات نانوسان آلمان    

محصولات نانوسان    

لیست قیمت محصولات نانوسان آلمان    

محصولات نانو سان    

خرید محصولات نانوسان    

نانوسان محصولات    

محصولات نانو سان خودرو    

اسپری نانو سان

قیمت نانوسان    

نانو سان    

لیست قیمت محصولات نانو    

محصولات نانوسان دیجی کالا    

قیمت محصولات نانوسان    

خرید محصولات نانو سان    

اپلیکیشن نانوسان    

محصولات نانو    

فروش محصولات نانوسان    

فروشگاه محصولات نانو سان    

لیست محصولات نانو    

قیمت محصولات نانو سان    

فروشگاه محصولات نانو    

فروشگاه محصولات نانو در تهران    

خرید محصولات نانو    

محصولات نانوسان بیز    

لوگو نانوسان    

نانوسان چیست    

قیمت محصولات نانو    

محصولات نانو سان آلمان    

قیمت نانو سان    

فروش محصولات نانو    

خرید اسپری نانو سان    

فروشگاه محصولات نانوسان    

محلول نانو سان    

نانوسان دیجی کالا    

فروش محصولات نانوسان در تهران    

فروش محصولات نانو سان    

خرید نانو سان    

خرید نانوسان    

سایت محصولات نانوسان

نانو سان محصولات    

محصولات نانو خودرو    

نانو بدنه خودرو نانوسان    

قیمت محصولات نانو خودرو    

قیمت چربی زدا نانوسان دیجی کالا    

اسپری نانوسان    

محصولات نانوسان آلمان    

نانوسان آلمان    

لوگوی نانوسان    

فروشگاه نانوسان    

واکس لاستیک نانوسان دیجی کالا    

اسپری نانو سان آلمان    

نانو سان آلمان    

عکس محصولات نانوسان    

فروش محصولات نانو در تهران    

محصول نانو سان    

شوینده نانو سان

محصولات نانوسان المان    

قیمت محصولات نانو بیز    

محصولات nanosun    

قیمت اسپری نانو سان    

قیمت نانو بدنه خودرو نانوسان    

دیجی کالا نانوسان    

محصولات شوینده نانوسان    

محصولات نانو آلمان    

اسپری nanosun    

nanosun محصولات    

nanosun logo    

نانو‌سان    

محصولات نانوسان دکتر بیز    

قیمت نانو سان آلمان    

اسپری نانو سان    

نانو سان بیز    

خرید اسپری نانوسان    

لوگو نانو سان    

قیمت اسپری چربی زدا نانوسان دیجی کالا    

سانی کالا    

کاتالوگ محصولات نانوسان    

اسپری دوراکلین نانوسان دیجی کالا    

اسپری نانوسان    

لوگوی نانو سان

معرفی محصولات نانوسان    

قیمت چربی زدا نانوسان    

نانوسان خودرو    

نانو سون    

قیمت نانوسان در دیجی کالا    

موتور شوی نانوسان دیجی کالا    

شیشه شوی نانوسان بیز    

چربی زدا نانوسان    

لیست محصولات نانوسان    

قیمت نانو بدنه خودرو بیز    

محصولات نانوسان در دیجی کالا    

nanosun دیجی کالا    

قیمت اسپری nanosun    

لوگو نانوسان با کیفیت    

نانوسان المان    

اسپری نانوسان دیجی کالا    

شامپو واترلس دیجی کالا    

واکس همه کاره نانو سان

  • mehran asadi