معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

  • ۰
  • ۰

 بخش تولیدات داخلی «وب گردی» با استفاده از این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب برای معنی دار بودن مواد لازم نیست.
کاپ قاعدگی وسیله ای برای جمع آوری خون در دوران قاعدگی است. نوار بهداشتی و تمپون برای مصرف معمول ترین وسایلی که خانم ها در دوران قاعدگی از آن استفاده می کنند نشان داده می شود. خریدکاپ قاعدگی می تواند جایزه بگیرد برای نوار بهداشتی باشد. در صورتی که به راحتی می توانید استفاده کنید از تامپون استفاده کنید ، بگذارید کاپ نیز کار سختی را برای شما انجام دهید.کاپهای قاعدگی

همه چیز درباره شما خرید کاپ قاعدگی
کاپ قاعدگی چیست؟
کاپ قاعدگی وسیله ای برای جمع آوری خون در دوران قاعدگی است. نوار بهداشتی و تمپون برای مصرف معمول ترین وسایلی که خانم ها در دوران قاعدگی از آن استفاده می کنند نشان داده می شود. خریدکاپ قاعدگی می تواند جایزه بگیرد برای نوار بهداشتی باشد. این وسیله از جنس سیلیکونی بوده و در دوران پریود داخل واژن قرار داده شده است. کاپ خون را در درون خود جمع کرده و نسبت به خون سازی می توان حدود 6 الی 12 ساعت از آن استفاده کرد.

اطلاعاتی که باید قبل از خرید کاپ قاعدگی بدانید
ابزار کاپ است که در سایه های مختلف تولید می شود. اندازه و قطر واژن خانم ها متفاوت است و نمی تواند یک کاپ را برای همه موارد ظاهر شود. بهترین کار برای انتخاب یک کاپ مناسب مراجعه به پزشک متخصص است. پزشک زنان با توجه و بررسی برخی موارد به شما می گوید که چه سایز کاپی برای شما مناسب است؟ حتماً باید قبل از خرید کاپ قاعدگی با پزشک زنان مشورت کنید.

خانم هایی که حداقل از سی سال سن دارند و تا به حال زایمان طبیعی را تجربه نکرده اند باید از کپ سایه های کوچک استفاده نمایند. خانم هایی که زایمان به طور طبیعی انجام داده اند و سن دارند باید از سایه های بزرگ تری استفاده کنند. طول دهانه رحم و قدرت ماهیچه های لگنی نیز در انتخاب و خرید کاپ قاعدگی از نظر ضروری است. البته مورد مهم دیگر فشار خونریزی می باشد. من که خونریزی دارم در روزهای اول قاعدگی بهتر است از سایز کوچک استفاده نکنم.

نحوه استفاده از کاپ قاعدگی
در صورتی که به راحتی می توانید استفاده کنید از تامپون استفاده کنید ، بگذارید کاپ نیز کار سختی را برای شما انجام دهید. قبل از هرکاری بدن خود و دستان را تمیز کنید. کاپ نیز باید تمیز شسته شود. وارد کردن کاپ بدون استفاده از روان کننده ممکن است سخت باشد. می توانید با استفاده از یک روانپزشک که در پایه آب است ، آن را نرم کنید و بعد از آن واژن قرار دهید. باید توسط دو انگشت خود لبه های آن را به هم بچسبانید و آرام درون واژن قرار دهید. بعد از قرار دادن داخل واژن کاپ را بچرخانید تا باز شود و خون داخل آن بریزد.

دقیق داشته باشید که در صورت قرار دادن صحیح کاپ شما هیچ احساس بد و ناراحتی نخواهید داشت. بعد از قرار دادن این وسیله شما باید به راحتی راه بروید و حرکت کنید. موقع خارج از کاپ نیز باید آن را دنبال کند و به آرامی به سمت بیرون بکشید. دقیق داشته باشید که کاپ بیش از 12 ساعت بدن شما نخواهد بود. حتماً در زمان لازم دارید آن را خارج از کشور کرده و خون را تخلیه کنید. رعایت بهداشت در انجام این کار خاصیت دارد.

کاپ قاعدگی چه مزایایی دارد؟
این وسیله شما را قادر می سازد سالهای سال از خرید نوار بهداشتی و تامپون بی نیاز کند. خریدن ماهان نوار بهداشتی می تواند هزینه شما را بیش از حد برای شما داشته باشد. هر ماه باید چند بسته بهداشتی بخارید و تا هفت روز از آن استفاده کنید. با داشتن یک کاپ قاعدگی دیگر نیازی به پرداخت هزینه ماهانه بابت نوار بهداشتی ندارید و می توانید به راحتی دوره پریود خود را مجاز کنید. شما هر بار بعد از استفاده از کاپ باید به طرز صحیحی آن را شستشو داده و ضد عفونی کنید و دوباره آن را داخل واژن قرار دهید.

خرید کاپ قاعدگی

شکل 2 خرید کاپ قاعدگی

مزیت دیگر این ابزار استفاده از مدت زمان طولانی است. شما می توانید تا 12 ساعت کاپ را داخل بدن خود نگه دارید. این در حالی است که نوار بهداشتی و تامپون باید هر 4 ساعت یکبار تعویض شود. با گذاشتن کاپ می توانم شب را با خیال راحت بخوابید و نگران نشت خون نباشید. یکی از مشکلات استفاده از نوار بهداشتی کم است و ممکن است در هنگام خواب ، خونریزی به لباس و ملافه شما نتوانید حرکت کنید. با قرار دادن این وسیله دیگر لازم نیست شب ها را نگران کنید.

کاپ قاعدگی گنجایشی حدود 30 میلی لیتر دارد و این مقدار دو برابر جذب نوار بهداشتی و تامپون می شود. در روزهای اول پریود که خونریزی بیشتر از سایر روزها است و باید در طول چند بار اقدام به تعمیر نوار بهداشتی کنید. گنجایش زیاد کاپ این امکان را برای شما فراهم می کند که در فاصله زیاد به تخلیه کاپ نیاز دارید و دیگر لازم نیست هر چند ساعت یکبار خودتان را درگیر تعویض نوار بهداشتی و یا تامپون کنید. حتماً زمان تخلیه کاپ باید متناسب با میزان خونریزی فرد باشد. تخلیه کاپ در روزهای اول با تخلیه آن در روزهای آخر یکسان بود بود.

اگر درگیر بوی بد خون قاعدگی باشید حتماً از این وسیله استفاده می کنید. خرید کاپ قاعدگی می تواند راهکاری برای جلوگیری از بوی بد باشد. گاه ممکن است به دلایل مختلف خون دوره پریود دارای بوی بسیار بد و آزار دهنده باشد. هر چقدر شما اقدام به تعویض مداوم نوار بهداشتی کنید ، بوی بد از بین رفته است. با استفاده از کاپ دیگر هیچ بوی از بدن شما استشمام ساخته شد. کاپ از نفوذ هوا به خون اجازه می دهد و همین موضوع باعث می شود بین رفتن بوی بد در دوران قاعدگی شود.

کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی چیست

فنجان قاعدگی

قیمت کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی برای دوشیزگان

نحوه استفاده از کاپ قاعدگی

خرید کاپ قاعدگی 

قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها

طرز استفاده از کاپ قاعدگی

کاپ پریودی

فنجان قاعدگی چیست

کاپ پریودی چیست

کاپ قاعدگی چیه

بهترین مارک کاپ قاعدگی

طرز استفاده کاپ قاعدگی

روش استفاده از کاپ قاعدگی

لونت کاپ چیست

طریقه استفاده از کاپ قاعدگی

استفاده از کاپ قاعدگی

قیمت فنجان قاعدگی

نحوه استفاده کاپ قاعدگی

سایز کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی چیست

عوارض کاپ قاعدگی

کاپ بهداشتی

کاپ پریود

طریقه استفاده کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی نحوه استفاده

کاپ قاعدگی را از کجا بخریم

کاپ های قاعدگی

کاپهای قاعدگی

روش استفاده کاپ قاعدگی

معایب کاپ قاعدگی

آموزش استفاده از کاپ قاعدگی

مراکز فروش کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی خرید

فروش کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم

کاپ قاعده گی

طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی

انتخاب سایز کاپ قاعدگی

چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی

انواع کاپ قاعدگی

فنجان پریود

خرید کاپ قاعدگی

طرز استفاده از فنجان قاعدگی

کاپ قاعدگی خرید

کاپ قاعدگی یا تامپون

قیمت کاپ قاعدگی

خرید فنجان قاعدگی

مضرات استفاده از کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی برای دختران

معایب استفاده از کاپ قاعدگی

طرز استفاده از کاپ قاعدگی

خرید اینترنتی فنجان قاعدگی

فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی