معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

  • ۰
  • ۰

کاپ قاعدگی چیست؟
.
کاپ های قاعدگی به طور کلی در جامعه پزشکی بدون خطر تلقی می شوند. اگر برخی از خطرات وجود دارد ، اما هنگام استفاده از کاپ با رعایت مواردی که توصیه می شود ، حداقل به عقب می رسد یا به نظر شما می رسد. همچنین مهم است که توجه داشته باشید که همه محصولات بهداشت قاعدگی تا حدود خطراتی را به همراه داشته باشید.

در نهایت این مقاله را بخوانید تا محصول و روشی را که احساس راحتی می کنید پیدا کنید.

در مورد استفاده از کاپ قاعدگی باید بدانید:

خطرات احتمالی چیست؟
به احتمال زیاد شما با استفاده از اندازه گیری اشتباه کاپ احساس تحریک جزئی و یا ایجاد عارضه شدیدی مانند سندرم شوک سمی (TSS) دارید.

درک چگونگی و چرایی بروز این ممکن است شما را در خطر افتادن به خطر بیاندازد و آن را کمک کند.قیمت فنجان قاعدگی

تحریک
تحریکات ممکن است به دلایل مختلف اتفاق بیفتد و بیشتر آنها پیشگیری احتمالی هستند. به عنوان مثال ، قرار دادن کاپ بدون روان سازی مناسب می تواند باعث ناراحتی شود.

در موارد اضافی ، استفاده از مقدار کمی لوبریکنت مبتلا به آب در خارج از کاپ می تواند به دلیل جلوگیری از این امر کمک کند. برای توضیحات بیشتر حتماً توصیه می کنید تولید کننده شما را در روی بسته بندی محصول بخوانید.

اگر کاپ در اندازه مناسب نباشد یا اگر به طور معمول صحیح بین هر بار استفاده تمیز نشود ، ممکن است تحریک کننده شود. ما در ادامه این مقاله در مورد انتخاب و مراقبت از کاپ مفصل برای نوشتن.

عفونت
عفونت یک عارضه نادر در مصرف کاپ قاعدگی است و همچنان که عفونت رخ می دهد ، احتمالاً از قدرت موجود در دستان شما است و از کاپ منتقل نمی شود. به عنوان مثال ، اگر باکتری های واژن شما و متعلق به pH واژن شما در صورت عدم تعادل ، شما قادر به ایجاد مخلوط و واژینوز باکتریایی خواهید بود.

شما می توانید با شستن کامل دست ها را با آب گرم و صابون ضد باکتری قبل از دست زدن به کاپ ، خطر عفونت خود را کاهش دهید. همچنین باید قبل و بعد از استفاده ، کاپ خود را با آب گرم و صابون ملایم و غیر معطر بشویید. پاک کننده های بدون عطر که برای نوزادان گزینه های خوبی ایجاد شده است.

TSS
سندرم شوک سمی (TSS) یک بار دیگر نادر است اما جدی است که می تواند از برخی موارد دیگر استفاده کند. اگر اتفاق بیفتد که باکتری های شما استافیلوکوک یا استرپتوکوک است که به طور طبیعی در پوست ، بینی یا دهان شما وجود دارد به بدن بدن شما در روند طبیعی است.

TSS ارزشمندانه با تعویض دیر به دیر تامپون و نگه داشتن آن در واژن طولانی تر از حد مجاز یا مصرف تامپون با قدرت جذب بیش از حد لازم همراه است. تا به امروز ، فقط یک گزارش از TSS وجود دارد که مربوط به استفاده از کپ قاعدگی است.

در این حالت ، کاربر در هنگام قرار دادن کاپ قاعدگی خود را یک زن کوچک در قسمت داخلی واژن ایجاد کرد. این سایش باعث شد تا باکتری های استافیلوکوک وارد جریان خون شود و در بدن پخش شود.

با روش های زیر می توانید خطر ابتلا به TSS را کم کنید:

قبل از آوردن یا قرار دادن کاپ ، دستان خود را با آب گرم و صابون ضد باتری کاملاً بشویید.
تمیز کردن کاپ خود را طبق توصیه سازنده فراموش نکنید که با کمال آب گرم و صابون ملایم و بدون عطر است.
استفاده از مقدار کمی لوبریکنت مبتنی بر آب (طبق دستورالعمل سازنده) در قسمت خارجی کاپ برای کمک به قرار دادن آن
مقایسه کاپ ها با سایر موارد بهداشتی قاعدگی
ایمنی
کاپ های قاعدگی تا زمانی که آنها را با دست تمیز وارد کنید ایمن هستند. آنها را با دقت جدا کرده و به طور مناسب تمیز کنید. اگر قادر نباشید که آنها را تمیز نگه دارید ، بهتر است از یک محصول یک بار مانند نوار بهداشتی یا تامپون استفاده کنید.

هزینه
شما برای یک کپ قابل استفاده مجدداً در حد قابل توجهی بین 15 تا 30 دلار برای یک بار پرداخت می کنید و می توانید سال ها را با استفاده از آن مناسب کنید. کاپ یکبار مصرف ، تامپون و نوار بهداشتی باید به طور مداوم خریداری کرد.

پایداری
کاپ های قاعدگی که برای استفاده مجدد طراحی شده و تعداد جدیدی از بهداشت یا تامپون های موجود در محل دفن زباله را کاهش می دهد.

راحتی در استفاده
کاپ های قاعدگی به راحتی قابل استفاده نیستند اما اگر نظر شما در نصب باشد ، تامپون های مشابه نیز وجود دارند. یادگیری قرار دادن و درآمدزایی کاپ قاعدگی می تواند به زمان و تمرین نیاز داشته باشد اما باید با استفاده از مکرر آسان شود.

نگه داشتن حجم زیاد
کاپ های قاعدگی می توانند مقادیر مختلف خون را در خود نگه دارند اما در روزهایی که خونریزی سنگین دارید ، ممکن است مجبور شوید اگر بیشتر از قبل وارد کنید و شستشو دهید.

ممکن است شما حداکثر 12 ساعت صبر کنید که حداکثر استفاده از آن برای شما مجاز است اگر شما مجبور شوید کاپ خود را عوض کنید ، در صورتی که لازم است هر 4 تا 6 ساعت یکبار دیگر بهداشت یا تامپون را عوض کنید.

IUD ها
در صورت داشتن IUD ، کلیه محصولات بهداشتی قاعدگی شامل کپ برای استفاده در صورت خطر است. هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان می دهد برای جلوگیری از وارد کردن یا استفاده از IUD شما صدمه وارد می کند.

در حقیقت ، محققان در یک منبع تحقیقاتی در سال 2012 معتبر هستند که شما را برای خروج IUD خطر می اندازند ، فقط اگر از یک کپ قاعدگی استفاده کنید یا خیر ، یکسان است.

سکس از واژن
اگر در هنگام استفاده از تمپون رابطه جنسی واژنی دارید ، تامپون ممکن است وارد شود و گیر کند. هرچه مدت زمان آن طول می کشد ، احتمال ایجاد بیش از حد خواهد بود.

اگر کاپ های قاعدگی به همان روش تامپون ها جدا نمی شوند اما ممکن است باعث ناراحتی شود.

برخی از کاپ ها ممکن است راحت تر از بقیه باشند. به عنوان مثال ، کاپ Ziggy برای تنظیم رابطه جنسی واژن طراحی شده است.

کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی چیست

فنجان قاعدگی

قیمت کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی برای دوشیزگان

نحوه استفاده از کاپ قاعدگی

خرید کاپ قاعدگی 

قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها

طرز استفاده از کاپ قاعدگی

کاپ پریودی

فنجان قاعدگی چیست

کاپ پریودی چیست

کاپ قاعدگی چیه

بهترین مارک کاپ قاعدگی

طرز استفاده کاپ قاعدگی

روش استفاده از کاپ قاعدگی

لونت کاپ چیست

طریقه استفاده از کاپ قاعدگی

استفاده از کاپ قاعدگی

قیمت فنجان قاعدگی

نحوه استفاده کاپ قاعدگی

سایز کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی چیست

عوارض کاپ قاعدگی

کاپ بهداشتی

کاپ پریود

طریقه استفاده کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی نحوه استفاده

کاپ قاعدگی را از کجا بخریم

کاپ های قاعدگی

کاپهای قاعدگی

روش استفاده کاپ قاعدگی

معایب کاپ قاعدگی

آموزش استفاده از کاپ قاعدگی

مراکز فروش کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی خرید

فروش کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم

کاپ قاعده گی

طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی

انتخاب سایز کاپ قاعدگی

چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی

انواع کاپ قاعدگی

فنجان پریود

خرید کاپ قاعدگی

طرز استفاده از فنجان قاعدگی

کاپ قاعدگی خرید

کاپ قاعدگی یا تامپون

قیمت کاپ قاعدگی

خرید فنجان قاعدگی

مضرات استفاده از کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی برای دختران

معایب استفاده از کاپ قاعدگی

طرز استفاده از کاپ قاعدگی

خرید اینترنتی فنجان قاعدگی

فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی