معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

  • ۰
  • ۰

نوشته شده توسط ERIN JAHNS
به روز شده در 19 ژانویه 2020
بررسی شده توسط DR. متخصص پوست DENDY ENGELMAN دارای هیئت مدیره
مدل پشت صحنه در هفته مد
تصاویر هانا لاسن / گتی
ما قبلاً این را گفته ایم ، و باز هم خواهیم گفت: Redditors رویکردی سیری ناپذیر ، دقیق و تا حدی پرخاشگرانه نسبت به محصولات زیبایی دارند و صداقت بی نظیری در مورد بررسی ها دارند. بنابراین هنگامی که به این پست از سلامتی با موضوع سیاهچاله حماسی بحث در مورد محصولات مراقبت از پوست Reddit (که در اصطلاح دیگر به آن اعتیاد به مراقبت از پوست گفته می شود) برخورد کردیم ، برنامه های خود را لغو کردیم ، تلفن های خود را خاموش کردیم و حفر کردیم.


نتیجه: نه محصول حماسی ضد پیری برای مراقبت از پوست ، کاربران Reddit ادعا می کنند که بهترین محصولات در هنگام استفاده از هدیه های محافظت از جوانان است. حتی بهتر از این ، این مجموعه طمع انگیز دارای طیف گسترده ای از برچسب های قیمت است ، بنابراین مطمئناً چیزی پیدا خواهید کرد که در این فصل قلک شما را بشکند. دستی ، نه؟ پیش رو ، نه بهترین کالای ضد پیری مراقبت از پوست که Redditors در حال حاضر وسواس دارند. به ما اعتماد کنید ظرف پنج ، 10 یا 50 سال ، پوست شما از ما تشکر می کند!کرم ضد آفتاب سان سیف


1. Timeless Skin Care 20٪ Vitamin C Plus E Ferulic Acid Serum
Timeless Skin Care 20٪ Vitamin C Plus E Ferulic Acid Serum
Timeless Skin Care 20٪ Vitamin C Plus E Ferulic Acid Serum 18 دلار
فروشگاه
مادر 70 ساله من مدتی است که به این چیزها قسم خورده است (او یکی دو چیز را در مورد حفظ یک درخشش جوانی فوق بشری می داند) ، و nitpicky Redditors موافق است.


"در زندگی قبلی ام ، توانایی خرید بسیاری از درمان ها و محصولات از جمله Skinceuticals CE Fueleric را داشتم. طی چهار سال گذشته ، به دلیل بودجه خود ، فقط از ضد آفتاب استفاده کردم. اخیراً 60 ساله شدم و آفتاب کالیفرنیا آسیب دید. بی انتها CE Ferulic دو ماه پیش ، و بعد از یک ماه پوست من می درخشد! خیلی خوشحالم. " - u / seaglassaddict


2. سرم پپتید چند فناوری "معمولی"
سرم پپتید چند فن آوری معمولی "Buffet"
سرم پپتید چند فناوری "Buffet" معمولی 15 دلار
فروشگاه

"من این محصول را خیلی دوست دارم ، وقتی که سرانجام آن تمام شد ناراحت شدم. بطری از اواسط آگوست تا هفته اول ژانویه دوام آورد ، بنابراین حدود 20 هفته طول کشید. در ابتدا ، من فقط از این در AM استفاده می کردم ، اما بعد از حدود دو هفته استفاده ، من آن را در برنامه معمول PM خود نیز شروع کردم. بافت خوب است و در واقع چسبناک یا چسبناک نیست مگر اینکه از محصول بیش از حد استفاده کنید ؛ 2-3 قطره فقط برای پوشاندن صورت و گردنم کافی بود.


"من 27 ساله هستم ، بنابراین هنوز مطمئن نیستم که واقعاً به یک محصول ضد پیری مثل این نیاز داشته باشم ، اما فکر می کنم این چیزی باشد که من در طولانی مدت از آن قدردانی کنم. این دارای هیالورونات سدیم (اسید هیالورونیک) است. در آن وجود دارد ، به همین دلیل است که به نظر می رسد خطوط ظریف صورت من پس از استفاده کمتر قابل توجه است ، اما این تنها فایده ای است که تاکنون دیده ام. من هیچ شکستگی یا حساسیت دیگری را با این محصول تجربه نکردم ، و پوست نسبتاً حساس. من قصد استفاده نامحدود از این محصول را دارم. " - تو / دلار ویسکی

3. ژله نفتی وازلین
وازلین 100٪ ژله نفت خالص
ژل نفتی وازلین 3 دلار
فروشگاه
در مقر Byrdie ، ما به نوعی یک طلسم برای متنوع بودن وازلین داریم ، و ظاهرا Redditors نیز قدردانی مشابهی دارند.

"من از 18 سالگی وازلین را روی پلکها و اطراف خود استفاده می کردم (من از کرم دور چشم استفاده می کردم که پوست من کاملاً شکسته شده بود ، وازلین آن را درمان کرد). من اکنون 27 ساله هستم و چروک های دور چشمم صفر است. من الان حدود چهار سال است که از آن در سراسر صورتم استفاده می کنم و هرگز برنخواهم گشت. وازلین برای زندگی !!! ” - تو / لوپور

کرم ضد آفتاب
کرم ضد افتاب

بهترین کرم ضد افتاب

بهترین ضد افتاب
 کرم ضد آفتاب لانسون

کرم ضد آفتاب سان سیف

کرم ضد آفتاب خارجی

کرم ضد آفتاب به انگلیسی

کرم ضد آفتاب LABIOTTE

کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا

کرم ضد آفتاب jorjie

کرم ضد آفتاب لافارر

کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی

کرم ضد آفتاب لانسون شماره ۲

کرم ضد آفتاب لانسون شماره 1

کرم ضد آفتاب لانسون خوبه

کرم ضد آفتاب لانسون برای پوست خشک

کرم ضد آفتاب لانسون شماره ۳

کرم ضد آفتاب لانسون بژ روشن قیمت

کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی نی نی سایت

کرم ضد آفتاب سان سیف خوبه

کرم ضد آفتاب سان سیف بژ روشن

کرم ضد آفتاب سان سیف برای پوست خشک

کرم ضد آفتاب سان سیف مردانه

مواد تشکیل دهنده کرم ضد آفتاب سان سیف

کرم ضد آفتاب سان سیف ضد چروک

قیمت ضد آفتاب سان سیف فاقد چربی

کرم ضد آفتاب سان سیف نی نی سایت

بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک

کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب

بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک

کرم ضد آفتاب LABIOTTE

کرم ضد آفتاب خارجی

کرم ضد آفتاب بیزانس

کرم ضد آفتاب سان سیف

کرم ضد آفتاب jorjie

بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک

کرم ضد آفتاب بیودرما

کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا نی نی سایت

بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک

بهترین مارک ضد آفتاب برای پوست حساس

کرم ضد آفتاب سان سنس

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط

ضد افتاب ایرانی چه مارکی خوبه

بهترین کرم ضد آفتاب خارجی

بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا

کرم ضد آفتاب ژرژیه

کرم ضد آفتاب ژرژیه دیجی کالا

کرم ضد آفتاب ژرژیه نی نی سایت

انواع کرم ضد آفتاب الارو

کرم ضد آفتاب ببک

Jorjie کرم

بهترین کرم ضد آفتاب

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست خشک

کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا

بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک خارجی

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب

بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی

بهترین کرم ضد آفتاب نی نی سایت

بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب با منافذ باز

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط

بی بی کرم ساین اسکین خوبه

بی بی کرم ساین اسکین نی نی سایت

بی بی کرم ساین اسکین دیجی کالا

قیمت بی بی کرم دیجی کالا

کرم ضد لک ساین بیوتی

محصولات ساین اسکین

بی بی کرم ps قیمت

بی بی کرم ps دیجی کالا

بی بی کرم ساین اسکین

کرم ضد آفتاب الارو

کرم ضد آفتاب سینره

ضد افتاب ایرانی چه مارکی خوبه

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط

کرم ضد آفتاب زدن به انگلیسی

کرم آبرسان به انگلیسی

انگلیسی کرم ضد آفتاب

کرم ضد آفتاب sunscreen

کرم ضد آفتاب لدورا

معنی sunscreen به فارسی

خمیر دندان به انگلیسی

جمله با sunscreen

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی