معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

  • ۰
  • ۰

یازده محصول مراقبت از پوست با هدف زیر 45 دلار خریداری می شود
نوشته شده توسط KELLY DAWSON
18 بهمن 2021 به روز شده
فیس بوک
PENTEREST
اشتراک ایمیل
زنی که به کرم صورت منعکس شده در آینه نگاه می کند.
اگر فکر نمی کردید بسیاری از نقاط قوت Target فراتر از تزئینات درخشان خانه و گزینه های مد لحظه ای باشد - و تبحر عجیب و غریب آن در ایجاد هزینه های بیشتر از آنچه برنامه ریزی کرده اید - پس دوباره فکر کنید. به نظر می رسد که این دارایی ها کافی نیست ، اکنون زیبایی فوق العاده مقرون به صرفه غول جعبه بزرگ ، به لطف انتخاب گسترده ای از پیشنهادات بسیار عالی که دارد ، رقابتی را که در فروشگاه های سطح بالا (و در قفسه های متخصصان پوست دیده می شود) خریداری می کند اغلب شامل مواد طبیعی و آلی هستند.


جنیفر هرمان ، متخصص پوست ، موافق است: "بسیاری از محصولات مراقبت از پوست که در Target یافت می شوند خارق العاده هستند - و برای حفظ سلامت و شادابی پوست نیازی به داشتن غروری پر از معجون گران قیمت نیست." بیشتر توافق نکردیم اما اینکه محصولات مراقبت از پوست تارگت پایین دلار هستند ، به این معنی نیست که شما باید بروید و آنها را بخرید. در عوض ، هرمان می گوید ، فقط تعداد اندکی از مواردی را که می دانید برای نوع پوست خاص شما مناسب است پیدا کنید ، به آنها بچسبید و آنها را به طور مداوم استفاده کنید.


با کارشناس دیدار کنید

دکتر جنیفر هرمان یک متخصص پوست و جراح پوست و آموزش دیده توسط بورسیه و همچنین یک مدرس با بیش از 20 مطالعه بررسی شده توسط همسالان و فصل های کتاب است.

هرمان توصیه می کند که هر یک از این 11 محصول محبوب پوست مراقبت از پوست Target را به برنامه روزانه خود اضافه کنید - فقط مطمئن شوید که ترکیبات آن متناسب با نیازهای پوست شما باشد - خواه در مبارزه با آکنه ، مبارزه با پیری یا ایجاد رژیم مناسب برای مراقبت از پوست برای افراد حساس خود باشید. رنگ چهره

برای پوست مستعد آکنه
با لکه های لجبازی مبارزه می کنید؟ هرمان توصیه می کند: "به دنبال محصولات بدون روغن با ترکیباتی مانند رتینوئیدها ، رتینول ، اسید سالیسیلیک ، بنزوئیل پراکسید و ضد آفتاب باشید." وی ادامه می دهد: "دو بار در روز با مواد پاک کننده بنزوئیل پراکسید (باعث از بین رفتن باکتری های ایجاد کننده آکنه می شود) یا اسید سالیسیلیک (به راحتی لایه برداری و منافذ پوست را از بین می برد) بشویید."


پاک کننده نرم کننده پوست
یک بطری پمپ پاک کننده صورت Cetaphil Gentle Foaming at Target.
پاک کننده صورت Cetaphil Gentle Foaming 8 دلار
فروشگاه

Herrmann می گوید: "عمل کف سبک بدون پاک کردن روغنهای اساسی پاک می شود و روی به براق شدن کمک می کند."


ژل رتینوئید Pro-Strength
یک جعبه ژل ضد آکنه Differin برای آکنه در Target.
ژل دیفرین آداپالن 0.1٪ 13 دلار
فروشگاه

هرمان می گوید در حالی که رتینوئیدها فقط نسخه ای بودند ، "این اولین رتینوئید بدون نسخه پزشک و بدون نسخه FDA است." "رتینوئیدها به از بین بردن سلولهای مرده پوست کمک کرده و گردش سلولی را ترغیب می کنند ، که به باز شدن منافذ مسدود شده کمک می کند. و استفاده مداوم از بروز جوش های سرسیاه و جوش های جدید نیز جلوگیری می کند."


مرطوب کننده بدون روغن
یک جعبه مرطوب کننده ژل آب Neutrogena Hydro Boost at Target.
ژل آب Neutrogena Hydro Boost 17 دلار
فروشگاه
هرمان می گوید ، استفاده از مرطوب کننده بدون روغن با اسید هیالورونیک باعث افزایش هیدراتاسیون بدون افزایش روغن می شود. برای پوست های بسیار چرب ، محصولی را انتخاب کنید که حاوی مواد تجزیه کننده سبوم (ماده ای روغنی و زرد روشن ترشح شده از غدد چربی) باشد ، مانند دی ایزوپروپیل سباکت و سیلیکات ها. وی می افزاید: "این یک مرطوب کننده غیر کمدوژنیک ، بسته بندی شده با اسید هیالورونیک است که در آب متصل می شود و آن را به دام می اندازد ، و پوست را هیدراته می کند اما چرب نیست."

ضد آفتاب SPF 55
یک لوله ضد آفتاب بدون روغن Neutrogena Clear Face برای آکنه در Target.
کرم ضد آفتاب بدون روغن صورت Neutrogena 11 دلار
فروشگاه
Herrmann توضیح می دهد: "این ضد آفتاب مایع سبک و پایه آب ، مات می کند تا پوست بتواند نفس بکشد." "این خاصیت غیر comedogenic است ، بنابراین باعث بدتر شدن آکنه نمی شود."

برای پوست حساس
کسانی که پوست حساس و مستعد آلرژی دارند باید محصولات بدون عطر را انتخاب کنند که حاوی مواد نگهدارنده و مواد افزودنی بسیار کمی باشد ، هرمان دستور می دهد. هرمن دو بار در روز توصیه می کند از پاک کننده ای ملایم و عطر و بدون مهره استفاده کنید تا پوست تحریک نشود. وی می افزاید: "محصولات با اسید هیالورونیک ، طراوت بخش و آبرسان هستند و محصولات دارای نیاسینامید با تحریک و قرمزی مقابله می کنند." وی می افزاید: "رتینول و رتینوئیدها به احتمال زیاد برای پوست حساس نیز تحریک کننده هستند ، بنابراین ترکیبات حاوی فاکتورهای رشد بهترین گزینه ها هستند."

پاک کننده ضد حساسیت
یک ظرف پمپ Neutrogena Ultra Gentle Facial Cleanser برای پوست های حساس در Target.
پاک کننده مرطوب کننده و آرام Neutrogena Ultra 8 دلاری
فروشگاه
هرمان می گوید: "این یک پاک کننده ضد آلرژی است که فاقد مواد حساسیت زای پوستی و روغنهای اساسی تحریک کننده است که بدون پاک کردن روغن پاک می کند."

مرطوب کننده SPF 15
مرطوب کننده صورت روزانه Cetaphil با ضد آفتاب بهترین مراقبت از پوست در Target
مرطوب کننده صورت روزانه Cetaphil با ضد آفتاب 12 دلار
فروشگاه
هرمان توضیح می دهد: "یک ضد آفتاب فیزیکی ، در مقایسه با ماده ضد جاذب شیمیایی ، برای پوست حساس تحریک پذیری کمتری دارد." "این ماده بدون چربی ، تحریک کننده و بدون عطر است - و دی اکسید تیتانیوم میکرونیزه شده نیز پسماند سفید و سفید ندارد."

سرم تزریق شده با سرامید
یک جعبه و لوله سرم CeraVe Skin Renewing Vitamin C برای پوست های حساس در Target
CeraVe Skin Renewing Vit

مواد تشکیل دهنده کرم ضد آفتاب سان سیف:

کرم ضد آفتاب لافارر،کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی،کرم ضد آفتاب لانسون شماره2،کرم ضد آفتاب لانسون شماره،کرم ضد آفتاب لانسون خوبه،کرم ضد آفتاب لانسون برای پوست خشک،کرم ضد آفتاب لانسون شماره ،کرم ضد آفتاب لانسون بژ روشن قیمت،کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی نی نی سایت،کرم ضد آفتاب سان سیف خوبه،کرم ضد آفتاب سان سیف بژ روشن،کرم ضد آفتاب سان سیف برای پوست خشک،کرم ضد آفتاب سان سیف مردانه،مواد تشکیل دهنده کرم ضد آفتاب سان سیف،کرم ضد آفتاب سان سیف ضد چروک،قیمت ضد آفتاب سان سیف فاقد چربی،کرم ضد آفتاب سان سیف نی نی سایت،بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک،کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالاف،بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب،بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک،کرم ضد آفتاب،ABIOTTE

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی