معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

  • ۰
  • ۰

15 نفوذگر سیاه برای الهام گرفتن از زیبایی و سلامتی
آنها سزاوار همه ستایش ها هستند.
نوشته شده توسط STAR DONALDSON
به روز شده 26 فوریه 2021
فیس بوک
PENTEREST
اشتراک ایمیل
دو زن سیاه پوست در زمینه قرمز
تصاویر GETTY / KLAUS VEDFELT
هیچ چیز مانند دیدن برتری سیاه در اخبار اجتماعی شما نیست. اگر خوراک اینستاگرام شما به اندازه کافی سازندگان Black آن را پر نکرده است ، اجازه دهید این را تغییر دهیم. طبق تجربه من ، پیروی از سازندگان پویا و مثبت یکی از بهترین کارهایی است که می توانید برای سلامت روان خود انجام دهید. دیدن افرادی که قسمتهایی از خود را منعکس می کنند ، به شما الهام می گیرند و می توانند درسهایی را به شما بیاموزند که می توانید بصورت آفلاین همراه داشته باشید ، بسیار مهم است. پیش از این ، من 15 نفوذگر سیاه را گرد آورده ام که مسئول بهترین مطالب زیبایی و سلامتی هستند و شایسته ستایش هستند.

به اسکرول ادامه دهید تا همه آنها را کشف کنید.


ویتنی مادوکه

حساب ویتنی مادوکه باعث شادی خالص دختران سیاه پوست می شود. مادوکه زیبایی ظاهری شبنم ، پر زرق و برق و زنده را در حساب خود ایجاد می کند. او را برای لبخند مسری و زیبایی آرامش دهنده حلقه های AMSR دنبال کنید.


جالئسا جیکاران


آرایشگر مشهور Jaleesa Jaikaran یکی از اعضای محبوب خانواده Byrdie ما است. باید اعتراف کنم که سعی می کنم اغلب از ظاهر او تقلید کنم. حساب وی را برای آرایش های خیره کننده سرمقاله کاملاً پوشیدنی تماشا کنید.


لسلی


شما ممکن است چهره لسلی را در خوراک اینستاگرام Byrdie زیاد دیده باشید. حساب وی بر روی نور ، زیبایی طبیعی و سبک های محافظتی تمرکز دارد که بسیار خوب انجام می شوند. مطمئناً عکس های او را در صفحه روحیه زیبایی خود ذخیره خواهید کرد.


شان گرت

ما متخصص زیبایی هستیم که نکات و ترفندهای رایگان مراقبت از پوست را ارائه می دهد و شان گرت این کار را انجام می دهد. اگر پوست براق او باعث نشد روی دنبال کردن کلیک کنید ، بنابراین توصیه های دقیق محصول او این کار را انجام می دهد.

ایزابل ایکپمه

من یک مکنده بزرگ برای آرایش های رنگارنگ و روشن به نظر می رسد در نور کامل طلایی عکس گرفته شده است. ایزابل Ikpeme در هر عکس زیبایی پوست ملانیده شده را در برابر نور خورشید به تصویر می کشد و ظاهر آرایش گرافیکی او همیشه کاملاً اجرا می شود. او را برای آرایش بی پایان و دوز روزانه ویتامین D خود دنبال کنید.

لیکیشا دیل

Lakeisha Dale ، صاحب MelaSkin Studio ، همیشه نکات مربوط به مراقبت از پوست ، آموزش های رویایی gua sha و ترفندهای آرایش را نیز به اشتراک می گذارد. برای احساسات خوب و توصیه های خوب او را دنبال کنید.

BrownGirlHands

تا به حال به کمبود دستهای مشکی در دست گرفتن و به نمایش گذاشتن محصولات توجه کرده اید؟ Browngirlhands انجام داد و تصمیم گرفت حساب خود را به زیبایی دستان سیاه و زیبایی اختصاص دهد. به علاوه ، بررسی دقیق محصولات همیشه در زیرنویس ها یافت می شود.

فروشگاه معتبر لوازم آرایشی:

خرید لوازم آرایشی اصل در تهران،خرید لوازم آرایشی اصل عمده،خرید لوازم آرایشی ارزان،بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران،لوازم آرایشی دخترانه،لوازم ارایشی مارک،لیست لوازم آرایشی،فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی،فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی در تهران،فروشگاه های معروف لوازم آرایشی،بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم ارایشی در تهران،خرید عمده لوازم آرایشی اصل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی