معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

  • ۰
  • ۰

فیتواستروژن چیست؟

استروژن های گیاهی ، معروف به فیتواستروژن ها ، یک راه حل طبیعی و ایمن برای چالش کاهش استروژن برای زنان ارائه می دهند ، پدیده ای که اکنون به عنوان "پیری هورمونی" نامیده می شود. فیتواستروژن ها مولکول های کوچکی شبیه به استروژن هستند ، اما از قسمت های تولید مثل بسیاری از گیاهان مانند دانه های انگور ، دانه های سویا ، شبدر قرمز ، بذر کتان و چندین آجیل و توت به دست می آیند. گرچه مدت هاست که شناخته شده است که این غذاهای تغذیه ای برای سلامت کلی بدن مفید هستند ، اما شواهد علمی وجود دارد که نشان می دهد بسیاری از انواع فیتواستروژن ها که به صورت موضعی استفاده می شوند ، مزایای شگفت انگیز متعددی را در مبارزه با پیری پوست ارائه می دهند. در زیر فقط برخی از آنها آورده شده است.

1. اندازه مولکولی کوچک آنها به راحتی از طریق پوست قابل جذب است.

بر خلاف بسیاری از مواد ضد پیری مراقبت از پوست ، فیتواستروژن ها مولکول های ریزی هستند و دارای سیستم زایمان هستند که از قبل در پوست تعبیه شده است. گیرنده های این مولکول ها هم در درم و هم در اپیدرم هستند و مولکول های فیتواستروژن ماشین سلول های پوستی را برای تولید عناصر پوستی سالم و درخشان فعال می کنند.

2. آنها سیستم ترمیم پوست شما را تقویت می کنند.

مطالعات نشان می دهد که با فعال کردن گیرنده های موجود در پوست ، این مولکول های گیاهی با فعال سازی فیبروبلاست ها ، کراتینوسیت ها و سایر سلول های پوستی ، کلاژن سازی می کنند و باعث ترمیم پوست و بهبود کیفیت پوست می شوند.

3. آنها باعث می شوند تقریباً بدون زحمت درخشش بیشتری پیدا کنید.

این مولکول های طبیعی تولید اسید هیالورونیک را تقویت می کنند ، ماده ای که به پوست ظرفیت نگهداری آب را می دهد. از این طریق فیتواستروژن ها می توانند درخشش شبنمی را در پوست همراه با تعادل هورمونی و نشاط ایجاد کنند.

4- به تاخیر افتادن پوست کمک می کنند.

نشان داده شده است که فیتواستروژن ها تولید مولکول الاستین را که اغلب نادیده گرفته می شود ، افزایش می دهند. الاستین و کلاژن مهمترین عناصر سازنده بافت همبند سالم هستند و الاستین همان چیزی است که باعث بازگشت پوست می شود ، بدون اینکه افت کند و از بین می رود ، حالت صورت را ایجاد می کند.

 5. آنها پوست شما را آرام می کنند.

فیتواستروژن ها اثر آرام بخشی بر روی پوست دارند ، لکه ها را سرکوب می کنند و تولید سبوم را متعادل می کنند تا التهاب و تحریک را کاهش دهند. برخی آزمایشات نشان داده است که آنها پروبیوتیک هستند ، مکانیزم تقویت کننده ضد التهاب قدرتمند برای ایجاد تعادل در پوست.

6. آنها رفتگران رادیکال آزاد عالی هستند.

استروژن یک آنتی اکسیدان است و همچنین گیاهانی که از آن تقلید می کنند. گرچه همه آنتی اکسیدان ها از نظر فیتواستروژن نیستند (به عنوان مثال ، ویتامین C فیتواستروژن نیست) ، همه فیتواستروژن ها پاک کننده های رادیکال های آزاد هستند و این مکانیسم دیگری است که به زرادخانه ضد پیری این مولکول ها می افزاید.

7. آنها به محافظت از پوست شما در برابر آسیب های خورشید کمک می کنند.

چندین منبع علمی ، محافظت نوری بسیاری از فیتواستروژن ها را نشان می دهد. ژنیستئین ، مشتق شده از آجیل یا سویا ، یکی از فیتواستروژنهای مورد مطالعه است و مطالعات پزشکی متعددی منتشر شده است که این اثر را نشان می دهد.

8- آنها لکه های تیره را کاهش داده و از آن جلوگیری می کنند

بر خلاف استروژن ، فیتواستروژن ها مهارکننده تیروزیناز هستند و ملانین را سرکوب می کنند ، باعث کاهش لکه های پیری و روشن شدن پوست می شوند. نتیجه: پوستی درخشان ، روشن ، و یکنواخت.

9. آنها موهای ناخواسته بدن را سرکوب می کنند.

لوازم ارایشی مارک:شناخته شده است که ایزوفلاونهای سویا و سایر فیتواستروژنها تمایل استروژن به کاهش رنگ و ضخامت موهای بدن و بدن را تقلید می کنند. موهای صورت با کاهش استروژن در زنان افزایش می یابد ، و فیتواستروژن ها می توانند اندازه فولیکول موی صورت را کاهش دهند در حالی که درست مثل استروژن ، اثر معکوس بر روی موی سر دارد - در واقع باعث تحریک آن می شود.

کدام ماده دیگر برای مراقبت از پوست می تواند فواید زیادی داشته باشد؟ من از اثرات فیتواستروژن به عنوان "اثر ونوس" یاد می کنم و منجر به ایجاد VENeffect می شود ، یک مجموعه کامل از مراقبت از پوست با استفاده از فیتواستروژن ها برای درخشش پوست ما همانطور که در اوج نشاط هورمونی ایجاد می شود. در درک زیبایی هورمون های ما چیزهای زیادی به دست می آید - و ابزارهای زیادی برای زندگی بهتر در این دانش وجود دارد.

خوانندگان - آیا این مقاله مفید بود؟ آیا شما می توانید فیتواستروژن ها را در برنامه مراقبت از پوست خود بگنجانید؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید. یا به اسکرول ادامه دهید تا کل محصولات مراقبت از پوست VENeffect را کشف کنید.

نظرات (۱)

  • مجله یاس تنها
  • سلام
    مجله یاس تنها آرزوی شما را براورده می کند

    www.myas.ir

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی