معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

  • ۰
  • ۰

آیا می خواهید این لباس تابناک و جذاب و مرموز تابستان را تکرار کنید؟ خوب ، شما باید با آرایش کامل به این لباس زیبا دسترسی پیدا کنید. بهترین چیز در مورد لباس مرجانی این است که تمام رنگ پوست و رنگ مو را تکمیل می کند. با این حال ، برای انجام این نگاه همه کاره عدالت ، باید تلاش بیشتری در آرایش کنید. از آنجایی که رنگ لباس خود بیانیه ای ایجاد می کند ، باید از آرایش در اعتدال استفاده شود. اما این بدان معنا نیست که شما نمی توانید کمی از استعدادها را در اینجا اضافه کنید یا یک جرقه درخشش در آنجا وجود دارد. نمی دانید چه چیزی می تواند بهترین آرایش برای پوشیدن لباس مرجانی باشد؟ نگران نباش!

در ادامه بخوانید تا دریابید که چگونه آرایش کاملی برای لباس مرجانی درست کنید.
1. پایه متوسط
از آنجایی که لباس مرجانی تون و رنگ پوست شما را تکمیل می کند ، آن را در زیر لایه ضخیم پایه و پایه قرار ندهید. از کانسیلر ای استفاده کنید که از نزدیک با تن پوست تان مطابقت داشته باشد تا در اطراف چشم یا بر روی لکه ها و لکه های تیره قرار بگیرد. با انگشت خود را صاف کنید و آنرا درون پوست مخلوط کنید. از روی مخفی کننده مرطوب کننده رنگی استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که رنگ مرطوب کننده به گونه ای است که با استفاده از آن روی پوست از بین می رود. اگر پوست شما کمرنگ است و احساس می کنید صورت شما از بین می رود ، می توانید برای ایجاد رنگی گرمتر از پایه ای با رنگ تیره استفاده کنید. پایه را با پودر شفافی ببندید که ظاهری تازه و شاداب به شما می بخشد.

[بخوانید: نکاتی در مورد آرایش برای پوشیدن با لباس آبی شما]


2. درخشش طبیعی
با لباس مرجانی خود ، شما باید بر روی صورت خود براق اضافه کنید تا به ظاهر شما تأکید کند. اگر چهره رنگ پریدگی دارید ، یک سیب پودر زردآلو طلایی با نکات طلا را روی سیب های گونه خود بمالید. با یک برس بزرگ ، به سمت معبد خود سیر بکشید و درخشش هلو را بر روی صورت خود ایجاد کنید. همچنین می توانید با کمک یک هایلایت ، صورت خود را محکم کنید. اگر می خواهید برنززر بمالید ، مقداری پودر برنز کننده را زیر استخوان گونه خود قرار دهید و با یک قلم مو را صاف کنید.

[بخوانید: نکاتی در مورد آرایش برای پوشیدن با لباس زرد خود]

3. چشم فلزی
جفت کردن یک لباس مرجانی با دقیق و چشمگیر ، چشم های دراماتیک بر زرق و برق می افزاید. چشمان دودی با برجسته های طلا واقعا خوب کار می کنند. برای شروع آرایش چشم برای لباس مرجانی ، گلدان رنگ صورتی بلند یا رنگ تاتو رنگی را روی پلک خود با انگشت خود بکشید و با استفاده از یک برس کرکی ، آن را مخلوط کنید. اکنون سایه چشم هلو و صورتی صورتی براق را با کل درب خود بمالید. برای اینکه ظاهری دودی به چشم شما بخورد ، مقدار کمی سایه چشم قهوه ای را در امتداد خلال و مخلوط کنید. در لبه بیرونی چشم ها ، با یک برس زاویه دار ، یک شکل V مشخص را با یک سایه چشم تیره تیره ایجاد کنید. با سایه قهوه ای آن را به سمت وسط مخلوط کنید. با یک قلم مو مداد ، یک خط دودی از سایه چشم سیاه را در زیر انتهای مژه به شکل V بکشید که با رنگ بورگونی کشیده شده است. برای افزودن نکات برجسته ، مقداری زرق و برق طلای شامپاین را در نزدیکی مجاری اشک ریخته اضافه کنید. فیروزه نیز با مرجان کار می کند ، بنابراین می توان از یک درخشش فیروزه ای فلزی نیز استفاده کرد.

[بخوانید: ایده های آرایش برای لباس طلای شما]

اکنون با استفاده از خط چشم مداد و به دنبال آن مایع ، کمی بالای نوک بال خود را با کمی نوک بال دنبال کنید. چند لایه ریمل بزنید تا مژه هایتان پر شود. حال برای اضافه کردن یک لبه اضافی به چشم های دودی خود ، با کمی ترفند از مژه های جعلی استفاده کنید. شلاق ها را به نصف برش دهید و آنها را در لبه بیرونی چشم خود بچسبانید ، یکی در بالای دیگری انباشته شود. این به حجم مژه ها می افزاید. باریکه مایع را یک بار دیگر اجرا کنید تا مطمئن شوید که مژه های تقلبی غیر قابل تشخیص هستند.

4. لب برهنه یا مرجان
برای لب های خود می توانید از رژ لب برهنه یا رژ لب مرجانی براق استفاده کنید تا رنگ بیشتر ظاهر شود. مومیایی کردن لب را بمالید و با یک لاینر برهنه خط لب خود را ردیابی کنید. با انتخاب رژ لب خود را پر کنید.

امیدوارم که این آرایش را برای لباس مرجانی دوست داشته باشید! شما باید در انتخاب لباس مرجانی و این نکات آرایش ساده ، ظاهراً کمتر از یک دیو به نظر نرسید. حتما این نکات را قبل از یک رویداد بزرگ چند بار امتحان کنید ، بنابراین آن را به درستی دریافت کنید!

مرجع:ثانیکالا

  • ۹۸/۱۰/۲۰
  • mehran asadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی