معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

  • ۰
  • ۰

آیا می خواهید بدانید که چگونه می توان آرایش را به درستی بکار برد؟ سپس بخوانید تا 10 نکته از هنرمند آرایش مورد علاقه بالیوود- میکی پیمانکار را پیدا کنید.

نکات آرایش پیمانکار میکی:
1. مرطوب کردن پوست باید اولین کاری باشد که باید قبل از استفاده از آرایش انجام دهید. به گفته میکی پیمانکار ، مرطوب کردن پوست به صاف کردن فونداسیون و کانسیلر کمک می کند.

او توصیه می کند از فونداسیونی که مطابق با پوست طبیعی فرد باشد ، استفاده شود. برای داشتن ظاهری شبنم ، باید از لوازم آرایش معکوس شود و در آخر پایه و اساس استفاده شود.


2. اگر چشم های کوچک دارید ، باید با استفاده از هایلایت در وسط آنها را بازتر جلوه داده و آن را مخلوط کنید. او می گوید افرادی که در هایلایت مخلوط نمی شوند و فقط یک نقطه را در مرکز چشم خود می گذارند ، افتضاح به نظر می رسند.


rani mukherjee Pinit
3. محصولات مورد علاقه وی M.A.C عبارتند از: MAC flueline ، Studio Fix Fluid Foundation و Viva Glam براق لب.

4- او به دخترانی که رنگی خجالتی ندارند توصیه می کند رژلب صورتی داغ بپوشند که با چهره برهنه قابل توجه به نظر برسند!

به نقل از میکی اظهار داشت که رنگ قهوه ای صورتی رنگ Blush در Sur برای محوطه سازی ایده آل است ، در حالی که طلای سفید Blush In Gana به عنوان یک برجسته بر روی گونه های گونه عمل می کند و درخشش درخشانی دارد.

5- هنرمند آرایش بالیوود ، میکی پیمانکار ، بیشتر پیشنهاد می کند که مردان نیز باید به طور مرتب از محصولات مراقبت از پوست استفاده کنند و استفاده از برنزر ممکن است ایده خوبی باشد! میکی در ادامه افزود مردان نیز باید سعی کنند از کانسیلر در ناحیه زیر چشم خود استفاده کنند تا باعث شود چشم هایشان به خوبی آرام شود.

[بخوانید: کیت های آرایش 5 Revlon برتر برای استفاده شما]


پیمانکار میکی
پیمانکار میکی نیز به نقل از پست هافینگتون ، به دلیل دیدگاه های خود در مورد شدیدترین گرایش های آرایش در بالیوود. میکی می گوید که چشم ها همیشه به عنوان سخنرانی در مجله مورد توجه قرار گرفته اند. وی افزود: "بالیوود همه چشمان خود را دارد ، من فکر می کنم هندوستان همه چشمان خود را دارد ، زیرا ما از سنت ما چیزهای زیادی می کشیم ، ما از فرهنگ ما چیزهای زیادی بیرون می کشیم - برای نسل ها همیشه همیشه به چشم نگاه می کنند."

میکی پیش رفت و گفت که اکثر هندی ها واقعا آرایش نمی کنند ، و اگر این کار را انجام دهند ، همه چیز در مورد خر و برندی است ، زیرا آنها به چهره خود رنگ می افزایند. "کوهل برای هر زن هندی بسیار مهم است ، این همچنین بهترین محصول فروش ما در MAC است. میکی همیشه اضافه خواهد شد.

7. میکی به خانمها توصیه می کند که به رنگ پوست طبیعی خود بچسبند ، و اضافه کرد که در هند هر زن می خواهد به دلایلی عجیب به نظر برسد. اما یک زن باید به رنگ پوست خود احترام بگذارد و نباید از پایه هایی استفاده کند که 2 سایه سبک تر و همه آنها سبک تر است ، بلکه باید پایه ای را که به رنگ طبیعی پوست نزدیکتر است ، بمالد.


پیمانکار میکی آرایش چشم Pinit
8. سرخ شدن در سایه هلو یا صورتی توسط آرایش عروس میکی پیمانکار توصیه می شود. سرخ شدن باید روی سیب گونه ها اعمال شود و فرد باید به سمت بالا و خارج کار کند.


Kareena Kapoor Pinit
9- لبها باید با استفاده از آستر لب باریک شوند و سپس باید به همراه سایه کمرنگ از رژ لب مخلوط شود و هیچ خط تیزی نداشته باشد.
10. در آخر اینکه ، MAC برس مو محصولی است که او برای گرفتن ابروهای طبیعی به شما توصیه می کند. او می گوید ابروها قاب صورت را تشکیل می دهند و بنابراین باید بر روی مرورگرها تمرکز کرد تا به نظر برسد.


ابروهای طبیعی Pinit
نکات آرایش روز بارانی:
در روزهای بارانی ، برای زنانی که نمی توانند از پایه ریزی جلوگیری کنند ، از M.A.C استفاده کنید. فونداسیون صورت و بدن که ضد آب است و باعث ماندگاری طولانی و طبیعی برای چهره و بدن می شود. آرایش چشم ضد آب مانند M.A.C. مداد چشم و پاور پوینت و ریمل ریمل MAC Splashproff Lash یک سرمایه گذاری خوب است. رژلب های رنگی MAC امن ترین شرط بندی شما برای روزهای بارانی است.

امیدوارم مقاله نکاتی در مورد آرایش دختران میکی پیمانکار را دوست داشته باشید! دفعه بعد که میهمانی می کنید ، کافی است این نکات آرایش میکی پیمانکار را دنبال کنید تا یک تصویر کامل به نظر برسد. مواظب باشید و زیبا بمانید.

مرجع:ثانیکالا

  • ۹۸/۱۰/۲۰
  • mehran asadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی