معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

  • ۰
  • ۰

همه مردم موهای خود را دوست دارند و مردم Punjab Ludhiana نیز مانند آنها ، و با افزایش موارد طاسی الگوی مرد و زن که غالباً غیرقابل برگشت است ، لودیانا نمی تواند با داشتن گنجینه ای از کلینیک ها و متخصصان کاشت مو کنار بیاید. این لیست از 10 کلینیک متخصص و متخصص کاشت مو باید برای برخی از شما در لودیانا از اهمیت بسیاری برخوردار باشد.

کلینیک ها و متخصصان کاشت مو در لودویانا - بهترین کاشت مو در Punjab را انتخاب کنید
1. مرکز کاشت مو Satyam Ludhiana:
یک ابتکار مشترک توسط دکتر KK Arora و دکتر Monika Bharti ، مرکز کاشت مو Satyam در لودویانا یک واحد از بیمارستان Satyam و یک مرکز جهانی برای مراحل کاشت مو است. مرکز پیوند مو Satyam واقع در قلب شهر لودیانا در نزدیکی Aarti Chowk ، براساس شایستگی و نسبت موفقیت آنها ، شهرت گسترده ای در این شهر کسب کرده است.

[بخوانید: مراکز کاشت مو Lucknow]


2. مرکز پروفایل کاشت مو:
مرکز پروفایل کاشت مو یک مرکز اختصاصی در زمینه کاشت مو است که در بیمارستان دیپاک ، لودیانا مستقر است. تیم متخصصین مرکز پروفایل کاشت مو به سرپرستی دکتر ویکاس گوپتا روشهای موفقی در زمینه کاشت مو انجام داده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر با یک مشاور در این مرکز مشهور صحبت کنید و شانس خوبی برای انجام عمل کاشت مو در مو در پروفایل مرکز کاشت مو وجود دارد.

3. کلینیک AK:
این زنجیره ای از امکانات کاشت مو و جراحی های زیبایی باعث شده است تا حضور خود در مراکز مختلفی در چاندیگار و لودیانا احساس حضور خود کند. متخصصان در روش استخراج فولیکولار پیوند مو که از نظر بالینی کم تهاجمی تر و مؤثرتر هستند ، کلینیک های AK یک نام مستقر بر اساس شایستگی و عملکرد به تنهایی هستند.

[بخوانید: مرکز پیوند مو Pune]

4. والوی پیوند مو Ludhiana:
یکی دیگر از نام های شناخته شده در سراسر Punjab در زمینه کاشت و ترمیم مو ، مرکز کاشت مو والیا در لودویانا یک مرکز کلاس جهانی است که در هر دو روش کاشت مو و استخراج واحد فولیکولار متخصص است. در مورد مراکز کاشت مو والیا در لودیانا و سایر مناطق در وب سایت خود بیشتر بخوانید تا در مورد هزینه ها و سایر عوامل دخیل در مراحل کاشت مو تحقیق بیشتری کنید.

5. کلینیک کاشت مو Kyra:
مرکز کاشت مو Kyra یک مرکز کلاس جهانی است که فقط در کاشت مو تخصص دارد و عمدتاً از روش استخراج واحد فولیکول نسل 3 برای مراحل کاشت مو استفاده می کند. این آخرین تکنیک FUE به موهای کاملاً بسته و حداقل زخم وعده داده است. تمام مراحل پیوند توسط دکتر ویکاس گاوری ، صاحب دار و متخصص جراح زیبایی انجام می شود.

[بخوانید: مراکز کاشت مو در Chandigarh]

6. کلینیک کاشت مو طبیعی:
این زنجیره کلینیک تخصصی کاشت مو دارای مراکز تبلیغاتی در سراسر هند از جمله لودیانا است. با داشتن لیست چشمگیر از جراحان زیبایی که زیر پرچم خود مشغول خدمت هستند ، کلینیک پیوند مو طبیعی در لودیانا مکانی است که اگر به دنبال بررسی چند جراح و نسبت موفقیت آنها قبل از انتخاب متخصصی هستید که عمل کاشت مو شما را انجام می دهد.

7. کلینیک فوق تخصصی Sno:
کلینیک فوق تخصصی Sno با داشتن چندین فروشگاه در سراسر Punjab ، در لودیانا حضور دارد که امری ضروری است. دکتر امی جیندال ، متخصص کاشت مو در خانه برداشت خود را انجام می دهد و آن را به تکنسین های واگذار نمی کند که اطمینان حاصل کنند که نتایج درخشیده است. از طریق وب سایت بروید تا جزئیات خروجی Ludhiana خود را پیدا کنید.

8. دکتر بترا:
همه در مورد دکتر بترا ، حتی آنهایی که نیازی به پیوند مو یا سایر روش های زیبایی ندارند ، می دانند. شهرت دکتر باترا براساس میزان موفقیت آنها در مراحل کاشت مو و تبلیغات گسترده است. به وب سایت زیر مراجعه کنید.

9. مرکز کاشت مو کرام:
یکی دیگر از زنجیره های پیوند مو در Punjab ، مرکز کاشت مو کرام پایگاه خود را در لودیانا راه‌اندازی کرده است تا بتواند با استفاده از روشهای تعیین شده مانند استخراج واحد فولیکول و پیوند واحد فولیکول ، عمل جراحی کاشت مو را در اختیار این افراد قرار دهد.

10. دکتر Sanjeev K Uppal:
دکتر Sanjeev K Uppal یک جراح آرایشی و بهداشتی استال با درجه های وی از دانشگاه ییل ، ​​ایالات متحده است. در میان طیف گسترده ای از روشهای جراحی زیبایی ، دکتر سانژیف همچنین متخصص در مراحل کاشت مو است. اکنون یک قرار ملاقات رزرو کنید و کمی شک دارید که پشیمان خواهید شد.

مرجع:ثانیکالا

  • ۹۸/۱۰/۱۵
  • mehran asadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی